امروز : 1 اردیبهشت 1403

لزوم همراهی و هماهنگی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای تکمیل پروژه پسماند

کد خبر : 122822 29 فروردین 1402
پ

فرماندار نور بر لزوم همراهی و هماهنگی ادارات و دستگاه های اجرایی و سرمایه گذار مربوطه در پروژه مرکز ساماندهی پسماند شهرستان و تکمیل هرچه سریع تر آن تاکید کرد ‎

فرماندار نور بر لزوم همراهی و هماهنگی ادارات و دستگاه های اجرایی و سرمایه گذار مربوطه در پروژه مرکز ساماندهی پسماند شهرستان و تکمیل هرچه سریع تر آن تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نور، مهندس احمد توکلی در جلسه کارگروه مدیریت پسماند با انتقاد از ایراد گرفتن از هم برای انجام ندادن کار یا توجیه عدم کسب موفقیت در برنامه ها گفت: نباید به گونه ای عمل شود که فرصت ها سوخته و ظرفیت ها ازدست برود.

 فرماندار نور به ظرفیت سرمایه گذاران و تلاش برای جذب آن ها در اجرای پروژه های مختلف اشاره کرد و گفت: وظیفه سرمایه گذار، اجرای پروژه در بهترین شرایط و کمترین زمان است و ادارات و ارگان های مدیریتی دولتی نیز وظیفه همراهی و تسهیل کار برای بخش خصوصی را برای رونق امور دارند.

مهندس توکلی با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه گذار مدیریت پسماند شهرستان از دو سال پیش، گفت: مگر قرار بر حل این مشکل و ایجاد فرصت از آن نبود؟؟؟

فرماندار نور به جلسات مدیریت پسماند پیشین اشاره و یادآوری کرد: در آن جلسه تأکید شد که با تعامل کارفرما و سرمایه گذار، به دنبال رفع کاستی ها و مشکلات بوده و می بابست به یک دیگر کمک کرد ولی در حال حاضر تعاملات به سطح پایینی رسیده است.

مهندس توکلی در ادامه بر لزوم کسب نتیجه و خروجی عملی از جلسات تأکید و تصریح کرد: جذب سرمایه گذار مدیریت پسماند ظرفیتی بود که در شهرستان صورت گرفت، از این رو باید به نحو احسن از این فرصت استفاده و از سرمایه گذار حمایت شود تا با معظل زباله مانند برخی از شهرستان ها مواجه نشویم.

 فرماندار نور ساماندهی زباله شهرستان را امری لازم و ضروری خواند و از شهردار نور خواست که با کمک کارشناسان رسمی دادگستری ، هرچه سریع تر میزان کار انجام شده را با قرارداد تطبیق داده و مراحل انجام یا عدم انجام کار را بررسی و ضمن ایفای تعهدات خود ، پیمانکار را نیز ملزم به اجرای مفاد قرارداد کنند.

مهندس توکلی با بیان اینکه 30 درصد انتهایی لندفیل قدیمی که روی آن پوشش ندارد و شیرابه حاصل از آن مشکل ساز شده است و به کل پروژه آسیب می زند، عنوان داشت: کلیات و اصل کار انجام و معضل کلی پسماند برطرف شد پس برای رسیدن به شرایط مطلوب نباید در تکمیل پروژه مرکز پسماند کوتاهی کرد و همه باید در راستای حل آن همکاری لازم و مؤثر را داشته باشند.

 دوشنبه ۲۸ فروردین

۱۴۰۲  روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور

اشتراک گذاری
پیوند ها