امروز : 6 اردیبهشت 1403

دکتر عبدالرضا بابائی

امروز ماموریت قطعی، فوری و اولویت‌دار ما جهاد تبیین است

کد خبر : 123239 11 اردیبهشت 1402
پ

دکتر عبدالرضا بابائی فرماندار شهرستان نکا همزمان با سالروز شهادت علامه شهید مطهری (ره) اذعان داشت: دشمن امروز به دنبال تصرف اذهان است، ما به اسلامی بودن، ایرانی بودن خودمان، اعتقاد داریم و باید برای صیانت از آن تلاش کنیم ‎

فرماندار نکا در این مراسم بیان داشت:  تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام به عنوان یکی از اصول اساسی و مورد اهمیت است که نه تنها در روایات بلکه در آیات قرآن نیز بر آن تاکید شده و از آن به عنوان شغل و وظیفه انبیاء الهی نام برده شده است. معلمی، ذوق و هنر و توانمندی برای حک کردن ایمان را بر لوح جان و ضمیر‌های پاک و رساندن ندای فطرت به گوش همگان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا اذعان داشت: شهید مطهرى؛ معلم بود؛ معلمى براى همه‌ى سطوح، با عملکرد نافذ و ماندگار. صحت عمل او هم با خون او امضاء شد. نام این بزرگوار بر روى یادبود تجلیل از معلمان کشور قرار دارد، و این یک کار شایسته‌اى است.

وی تصریح کرد: شهید مطهری حقاً و انصافاً برای دیروز و امروز و فردای کشور معلم بزرگی بود؛ یک متفکر دین شناسِ مؤمنِ بااخلاص و پُرکار. معلمی و کارگری به معنای گسترده، در زیباترین شکل آن در این شخصیت عظیم انقلاب متجلی و متبلور بود.

دکتر بابائی در پایان گفت: امروز ماموریت قطعی، فوری و اولویت‌دار ما جهاد تبیین است، دشمن امروز به دنبال تصرف اذهان است، ما به اسلامی بودن ، ایرانی بودن خودمان، اعتقاد داریم و باید برای صیانت از آن تلاش کنیم

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس