امروز : 31 فروردین 1403

برگزاری جشن توانمند سازی و خود کفایی سه هزار نفر از مددجویان طرح اشتغال کمیته امداد

کد خبر : 123851 1 خرداد 1402
پ

جشن توانمند سازی و خود کفایی سه هزار نفر از مددجویان طرح اشتغال کمیته امداد با حضور فرماندار بهشهر در فریدونکنار برگزار شد. ‎

🔸جشن توانمندسازی و خودکفایی سه هزار نفر از مجریان طرح اشتغال کمیته امداد و رزمایش اعطای ۲۵۳ سری جهیزیه با حضور آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در استان ، خیریان پور معاون استاندار ، میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر ، حجت الاسلام عالیشاه مدیر کل کمیته امداد و سایر مسئولین در مازندران برگزار شد.

 

🔸حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران بعد از ظهر پنجشنبه در جشن خودکفایی مجریان طرح اشتغال کمیته امداد ارتقای جایگاه ایران در اقتصاد منطقه و جهان را مستلزم تلاش و کار همت جهادی دانست و افزود: در سال گذشته ۸۰۰ میلیون تومان برای اشتغال مددجویان تحت پوشش هزینه شده است.

 

🔸وی گفت: ۳۰ هزار فرصت شغلی سال گذشته در استان ایجاد شده است و سه هزار نفر از این مجریان با اجرای طرح‌های اشتغال خودکفا شدند.

 

🔸وی با بیان اینکه باید کشور را برای فردای ایران ثروتمند کنیم و این همه مستلزم آن است که به جوانان اهمیت دهیم، تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار را لازم دانست و گفت: هزار و ۳۶۴ واحد مسکن طی هزار و ۹۵ روز تحویل مددجویان شد و هر روز ۱.۳۶ مسکن تحویل شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها