En امروز : 30 فروردین 1403

بهسازی و آسفالت جاده کیاسر از نتایج سفر استاندار مازندران به این منطقه / بهسازی راه روستایی چهاردانگه بدون وقفه در حال انجام است

کد خبر : 124091 9 خرداد 1402فرهنگی
پ

باز شدن گره کور بازسازی جاده کیاسر به سمنان و بهسازی و آسفالت این محور، از نتایج سفر استاندار مازندران به چهاردانگه در پاییز سال گذشته است. ‎

اوایل مهرماه سال گذشته، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران به همراه مدیران ارشد استان برای رفع محرومیت و گره‌ گشایی در طرح های به زمین مانده به منطقه چهاردانگه ساری سفر کرد.

در این سفر؛ مدیران ارشد استان در تمامی روستاهای چهاردانگه حضور یافتند و از طریق بازدید میدانی و جمع آوری نامه ها در جریان عمده ترین مشکلات منطقه قرار گرفتند و تمامی نامه های جمع آوری شده از مردم منطقه در سامانه ۱۱۱ که معبر ارتباطی با مردم است، ثبت شد.

بهسازی و آسفالت راه روستایی استراتژیک سیاوش کلا به بالا ده از جمله مهمترین دغدغه های اهالی روستا بوده که با دستور استاندار بهسازی این راه بر مدار اجرایی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در خصوص نتایج این سفر گفت: با تاکید استاندار مازندران، بهسازی و آسفالت راه استراتژیک سیاوش کلاه بالاده به عنوان راه مهم منطقه چهاردانگه محور لالا، سیاوشکلا، بالاده و واوسر علاوه بر دسترسی این روستاها به پشت کوه را فراهم می کند، بلکه این مسیر یک راه پدافندی به استان سمنان هم محسوب می شود.

حسن جهانیان، بیان کرد: تاکنون بهسازی و آسفالت چهار هزار و ۳۰۰ متر از طول مسیر این جاده به پایان رسیده است.

وی ادامه داد : برای بهسازی و آسفالت هشت کیلومتر دیگر این مسیر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که تا یک ماه آینده با اتمام فرآیند انتخاب پیمانکار کار آغاز خواهد شد.

جهانیان بیان کرد: ۱۲ کیلومتر باقیمانده این مسیر در جلسه قرارگاه رفع محرومیت زدایی که با حضور استاندار مازندران تشکیل شد در مسیر اجرایی قرار می گیرد.

اشتراک گذاری