امروز : 15 اردیبهشت 1403

جلسه

کد خبر : 138212 16 فروردین 1403
پ

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد به ریاست فرماندار ️ ‎

 ️جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان عباس آباد به ریاست جواد اصلانی فرماندار و باحضور اعضای شورای آموزش و پرورش در محل فرمانداری برگزارشد.

️جواد اصلانی ضمن تسلیت مولی الموحدین حضرت علی(ع) و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک و عزیز، گفت: امیدوارم از این شب های عزیز بهره لازمه را برده باشیم.

جواد اصلانی اززحمات و تلاش های اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان که در سال 1402 رتبه اول را در استان مازندران کسب نمودند تقدیر و تشکر نمود. ️

فرماندار شهرستان عباس آباد در ادامه به وضعیت رشد علمی در ایران اشاره نمود و گفت: ایران یک پای ثابت رشد علم در دنیا است. وی افزود: حرکت رو به رشد علم و تکنولوژی در کشور ما در دنیا زبانزد است، مقالات بزرگی که در دنیا نوشته می شود همیشه نام ایران می درخشد. ️

جواد اصلانی رشد و پیشرفت علم را به مثابه قدرت بازدارنده دانست و گفت: امروز دنیا نمی تواند درحوزه های گوناگون ایران اسلامی ما را نادیده بگیرد، اگر امروز یک بازدارندگی برای دنیا ایجاد نمودیم، بخاطر پیشرفت علم و نخبگان عزیز ما در داخل و خارج کشور است. نظام ما انسان ها و دانشمندان خوبی را تربیت نمود که در دنیا و در حوزه های مختلف صاحب نامند که جای قدردانی از نظام آموزشی و تربیتی ما را دارد. ️باید با تلاش جهاد گونه شرایط مناسبی را برای رشد علمی و مهارتی فرزندانمون مهیا کنیم تا در آینده شاهد شکوفایی بیشتر نخبگان در ایران اسلامی و دنیا باشیم.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس