امروز : 14 اردیبهشت 1403

تاکید فرماندار در نشست شورای ترافیک:

نقاط حادثه‌خیز شهر هرچه سریعتر شناسایی و رفع شود

کد خبر : 138840 1 اردیبهشت 1403
پ

نشست شورای ترافیک به ریاست مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، نشست شورای ترافیک به ریاست مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا و اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مرتضی رمضانی با بیان این‌که اصلاح یا حذف نقاط تأثیرگذار در وقوع تصادف نقش مهمی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی دارد، افزود: نقاط حادثه‌خیز شهر باید هرچه سریع‌تر شناسایی و با کمک شهرداری و سایر دستگاه‌ها رفع شود.

 فرماندار نکا با اشاره به اجرای طرح ساماندهی ورودی جنوبی شهر نکا در روستای گلبستان ضمن تقدیر از زحمات شهرداری و همه دستگاه‌های مرتبط خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت ورودی ضلع جنوبی نکا و قرارگیری آن در مسیر تردد مسافران و ساکنان بخش هزارجریب و روستاهای مجاور، ساماندهی این قسمت از شهر یقیناً موجب تسهیل تردد خواهد شد.

رمضانی ادامه داد: علاوه بر ورودی جنوبی شهر نیازمندیم تا به سایر ورودی‌ها نیز رسیدگی کنیم و در اسرع وقت وضعیت سایر ورودی‌ها بهبود یابد.

 نماینده عالی دولت در نکا همچنین تاکید کرد: احداث سرعت‌کاه باید با بررسی دقیق و نظر کارشناسان و همچنین با هماهنگی راهداری صورت پذیرد. احداث سرعت‌کاه بی مورد علاوه بر سخت کردن تردد موجب افزایش تصادفات و آسیب به خودروها خواهد شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس