امروز : 15 اردیبهشت 1403

با حضور فرماندار شهرستان نور جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور برگزار شد

کد خبر : 138884 1 اردیبهشت 1403
پ

جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور فرماندار شهرستان نور، امام جمعه و روسای ادارات در سپاه ناحیه نور برگزار شد. ‎

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان نور، بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در این جلسه با اشاره به تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درایت و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) در راستای حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی و جلوگیری از هم گسیختگی و هم پاشیدگی نهادهای نظامی و انتظامی تأسیس در سال۱۳۵۷ تشکیل شد که چند روز بعد از پیروزی انقلاب دسیسه های دشمن شروع شد اما سپاه در همه حوزه های داخلی و دفاع از مرزها تا کنون بی بدیل بود.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در حوزه دفاعی و نظامی جایگاه خوبی در عرصه جهانی دارد و امروز هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد.

فرماندار شهرستان نور افزود: حملات اسرائیل به غزه بسیار کم شده است که نشان می دهد دشمنان متوجه شدند اگر دست از پا خطا کنند تنبیه خواهند شد.

وی ادامه داد: اقدامات دولت در حوزه اقتصادی هم بزودی اثرات خود را خواهد گذاشت و این نظام بر اساس‌ سخنان مقام معظم رهبری بزودی به قله نزدیک خواهد شد‌.

فرماندار شهرستان نور تاکید کرد: شهرداری های نور، چمستان، رویان و ایزدشهر باید چهار نقطه از شهر را برای کارهای فرهنگی جانمایی و بیلبورد ها را در اختیار شورای فرهنگ عمومی قرار دهند.

وی گفت: طرح های خوبی در سطح شهرستان توسط اداره آموزش و پرورش در حال انجام است و اداره ورزش و جوانان از الان باید برای تابستان توسط کمیته ها برنامه ریزی ها را انجام دند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه حجاب یک موضوع ایجابی است، گفت: صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد باید کارهای خلاقانه انجام دهند و امر به معروف و نهی از منکر باید اول از مسئولین شروع شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها