امروز : 15 اردیبهشت 1403

توسط فرماندار نکا

مدیر جدید ورزش و جوانان معارفه شد

کد خبر : 138907 3 اردیبهشت 1403
پ

صبح امروز مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا، مهدوی را به‌عنوان سرپرست جدید این مجموعه منصوب کرد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا؛ صبح امروز مرتضی‌رمضانی فرماندار نکا، مهدوی را به‌عنوان سرپرست جدید این مجموعه منصوب کرد.

مرتضی‌رمضانی ضمن تجلیل از زحمات  سیفی، رئیس سابق این مجموعه با اشاره به ظرفیت‌ها و بسترهای موجود در شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی خاطر نشان کرد: جامعه ورزشی نکا یک جمعیت فعال، پویا و دارای موفقیت‌های فراوان در سطوح مختلف است.

 فرماندار نکا با بیان انتظارات خود از سرپرست جدید ورزش و جوانان نکا، تصریح کرد: اولویت اصلی جامعه ورزش شهرستان داشتن اهتمام ویژه برای رفع کمبود‌های ورزشی و توسعه زیر‌ساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: نیازمند آن هستیم، تا با برقراری ارتباط عمیق میان اداره ورزش و جوانان و هیئات ورزشی و همچنین توجه ویژه به توسعه مکان‌های ورزشی همچون استخر اداره ورزش، سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن فوتبال، شاهد افزایش گرایش جوانان به سمت ورزش باشیم.

 وی با اشاره به نقش ورزش در تامین سلامت جامعه و کاهش هزینه‌های درمانی اذعان کرد: از مدیر جدید شهرستان انتظار می‌رود با تلاش شبانه‌روزی برای رفع مشکلات ورزشی شهرستان و همچنین شناخت و برقراری ارتباط با جامعه ورزشی، اقدام و اهتمام لازم را نسبت به ترویج و توسعه ورزش همگانی داشته باشد.

 

گفتنی است، مهدوی پبش از این نیز  ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های ساری و میاندرود را در کارنامه‌خود داشته‌است.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس