امروز : 18 شهریور 1403

پیام تقدیر تشکر

کد خبر : 141970 10 تیر 1403
پ

فرماندارویژه شهرستان تنکابن و رییس هیات اجرایی حوزه انتخابات تنکابن،با صدور پیامی از حضور حماسی و شورانگیز مردم حوزه انتخابیه در انتخابات 8 تیرماه تقدیر و تشکر نمود. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن
 فرماندارویژه شهرستان تنکابن و رییس هیات اجرایی حوزه انتخابات  تنکابن،با صدور پیامی از حضور حماسی و شورانگیز مردم حوزه انتخابیه در انتخابات 8 تیرماه  تقدیر و تشکر نمود.
متن پیام حکمت داج لیری بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف ایران اسلامی و شهرستان تنکابن بار دیگر حماسه ساز شدندوبا حضور پرشور و  با شکوه خود  در چهاردهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و به  پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب ثابت کرده اند که در مسیر مردم سالاری دینی  ثابت قدم هستند.
اینجانب از مردم شریف حوزه انتخابیه تنکابن  که با مشارکت بار دیگر حماسه ای خلق کردند و برای تحقق مشارکت قوی گام برداشتند قدرانی می نمایم ایضاً  از تلاشهای  کلیه عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات درحوزه انتخابیه تنکابن،اعضای محترم شورای تأمین،هیات های محترم اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای فراجا،سپاه ناحیه مقاومت،شورا ها،شهرداران،دهیاران و نیز از اصحاب رسانه و خبر که با آگاهی بخشی مستمر و به موقع، زمینه حضور بیشتر مردم در انتخابات را در راستای انتخابات سالم و امن  مهیا کردند، کمال تشکروامتنان را دارم.
حکمت داج لیری فرماندار ویژه شهرستان تنکابن

✅ *اخبار و رویداد فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن  را در صفحات رسمی ما دنبال کنید:*
اینستاگرام :
🆔https://instagram.com/farmandarivizhe_tonekabon?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
ایتا :
🆔https://eitaa.com/FARMANDARIVIZHE_TONEKABON
سایت :
🆔 https://ostan-mz.ir/tonekabon

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها