امروز : 18 شهریور 1403

مهندس طالبی بمناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات و جهت تبریک به منتخب محترم مردم پیامی صادر نمودند.

کد خبر : 142271 18 تیر 1403
پ

متن این پیام بدین شرح است: ‎

بسمه تعالی


مردم آگاه و همیشه در صحنه میاندورود در ۱۵تیرماه با حضور پرشور، معنادار و شایسته تحسین خود بار دیگر عزم و اراده پولادین‌ خود را برای اعتلا و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان نشان دادند و در لبیک به ندای رهبر حکیم انقلاب دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید نمودند.

اینجانب برخود لازم می‌دانیم از کلیه عوامل اجرائی، هیئت‌های اجرائی، نظارت و بازرسی، ستاد انتخابات، ماموران تامین امنیت و محافظین، فرماندهان انتظامی، نظامی، امنیتی و دستگاه قضایی، امام جمعه محترم، معتمدین، نخبگان، چهره های مرجع و اثرگذار، رای اولی‌ها و اقشار مختلف مردم و تمام کسانی که برای برگزاری این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشیدند قدردانی نمایم.

همچنین از تشکل‌ها، گروه‌ها و سلایق سیاسی مختلف به ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات که دوشادوش همدیگر به صحنه آمدند تشکر می‌کنم.

اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه همگان حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی، استان مازندران و بطور خاص شهرستان میاندورود است.

اینجانب انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را بعنوان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک عرض می‌نمایم. توفیقات روزافزون همه خدمتگزاران به نظام و انقلاب را از خداوند متعال مسئلت دارم.

علی طالبی
فرماندار میاندورود

اشتراک گذاری
پیوند ها