امروز : 18 شهریور 1403

مهندس طالبی فرماندار شهرستان میاندورود بمناسبت فرارسیدن ماه محرم پیامی صادر نمودند.

کد خبر : 142272 18 تیر 1403
پ

متن این پیام بدین شرح است: ‎


بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ الحُسَین مِصباحَ الهُدا و سَفینَةُ النّجاة

با گذشت چندین قرن از غروب غریبانه عاشورا و کربلای ۶۱ هجری، اینک دوباره با آغاز ماه محرم الحرام، یاد رشادت، پایداری، عدالتخواهی، شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ۷۲ پایمرد صحرای کربلا دوباره در دل‌ها جان گرفت.

محرم ماه قیام و پیام می‌باشد که دل‌های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می‌سازد. ایام حماسه و عاطفه با فرارسیدن این ماه آغاز می‌گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و همنوا سازد تا شور و شعور عاشورایی دیگر بار احیاء گردد تا ارادت علاقه مندان به سرور و سالار شهیدان فزونی یابد.  

محرم ماهی است که انسانیت در آن تجلی یافت و امروز بر ماست که فرزندان این سرزمین را با درس های عاشورا آشنا کنیم و به آنان کمک کنیم تا مفاهیمی مانند آزادگی، ظلم ستیزی، ایثار، مردانگی، اخلاق و از خودگذشتگی را فرا گیرند.

اینجانب  فرارسیدن ماه محرم، ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و ۷۲تن از یاران باوفایش را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت، تخصیصا مردمان شریف و عاشورایی شهرستان میاندورود تسلیت عرض نموده و توفیق حضور و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات این ماه را برای همگان از خداوند متعال خواهانم‌.

علی طالبی
فرماندار میاندورود

اشتراک گذاری
پیوند ها