امروز : 18 شهریور 1403

میاندورود در مسیر توسعه

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان میاندورود به ریاست مهندس طالبی فرماندار میاندورود باحضور نماینده محترم سازمان برنامه و بودجه، جانشین سپاه، بخشداران، شهرداران، مدیران و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار شد.

کد خبر : 142273 18 تیر 1403
پ

در این جلسه مهندس طالبی عنوان کرد: از زحمات مسئولین و مردم در برگزاری انتخابات باشکوه ریاست جمهوری تشکر میکنم. جمهوری اسلامی نشان داد که از رای مردم بعنوان یک حق الناس حراست و حفاظت نموده و بدون کم و زیاد اعلام می نماید. ‎

 

فرماندار میاندورود ادامه داد: رقابت های قبل از انتخابات از سطح ملی تا شهرستانی باید به رفاقت در مسیر توسعه و آبادانی تغییر یابد.

نماینده عالی دولت در میاندورود افزود: یکی از مهمترین ارکان اقتصادی شهرستان همین کمیته برنامه ریزی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. هر مدیری که تحرک و پویایی داشت اعتبارات بیشتری را جذب نمود.

مهندس طالبی گفت: اولویت شهرستان، تکمیل پروژه های نیمه تمام مثل راه ها، ساختمان های اداری، هدایت آبهای سطحی و ... است که باید از محل اعتبارات فراشهرستانی نیز تامین اعتبار گردند.

فرماندار میاندورود ادامه داد: طی سه سال گذشته طرح هایی همچون سالن های ورزشی و پل های ارتباطی و امثالهم که بیش از ده سال رها شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهندس طالبی افزود: در رابطه با تعریض پل نکاچوب نیز مبلغی جهت مطالعه و ارائه طرح تخصیص پیدا کرده که اداره راه و شهرسازی باید به این موضوع ورود کند و طرح را رارئه دهد تا اعتبارات کافی جذب و مشکل مردم منطقه با تعریض این پل حل شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها