امروز : 18 شهریور 1403

جلسه

کد خبر : 142279 18 تیر 1403
پ

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان عباس آباد به ریاست فرماندار ‎

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان عباس آباد به ریاست فرماندار

جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان عباس آباد به ریاست جواد اصلانی فرماندار شهرستان عباس آباد و با حضور قبادیان معاون برنامه ریزی فرمانداری و نماینده استان، اعضای عضو کمیته در محل فرمانداری برگزار گردید.

 جواد اصلانی ضمن تسلیت ایام ماه محرم گفت: ماه محرم فرصت خوبی است که بتوانیم از برکات و فیوضات این ماه برای خوسازی بهره ببریم، ان شاء الله امیدوارم ادامه دهنده راه امام حسین (ع) باشیم.

فرماندار شهرستان عباس آباد از حضور پرشور مردم و عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان تقدیر و تشکر نمود و افزود: علارغم تلاش دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن اتخابات و کاهش مشارکت مردم، اما ملت عزیز ما خوش درخشیدند و به ندای رهبر عزیز ما لبیک گفتند و به وظیفه شرعی و فانونی خود و همچنین احیای حق خود که قانون قائل است، حضور پیدا کردند.

فرماندارشهرستان عباس آباد در ادامه به آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تبریک گفت و آرزوی موفقیت برای ایشان نمود و افزود امیدوارم ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه ها موفق و سرافراز باشند.

جواد اصلانی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید به دنبال تحقق اعتبارات باشند تا این اعتبارات به شهرستان گسیل شود، تا شاهد کاهش مشکلات و رفع کاستی ها باشیم.

دستگاههای اجرایی باید اقدامات و فعالیت های خود را به مردم عزیز گزارش تا مردم ما نسبت به عملکرد مدیران ما اطلاع پیدا کنند. وی افزود: باید با تمام تلاش پروژه های نیمه تمام را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم تا در جهت تحقق رشدهفت درصدی توسعه استان گام های مهمی برداریم و ان شاء الله شاهد اتفاقات خوب در این زمینه باشیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس