امروز : 18 شهریور 1403

جلسه

کد خبر : 142365 21 تیر 1403
پ

جلسه‌ی هم‌اندیشی بهداشت و درمان شهرستان عباس‌آباد برگزار شد. ‎

جلسه‌ی هم‌اندیشی بهداشت و درمان شهرستان عباس‌آباد برگزار شد.

جلسه هم‌اندیشی بهداشت و درمان شهرستان عباس‌آباد، صبح امروز با حضور غلامی ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران و هیات همراه،جواد اصلانی فرماندار شهرستان عباس‌آباد، بخشداران، شهرداران، روسای شورای‌های اسلامی شهر و بخش و تعدادی از مسئولین شهرستان عباس‌آباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

جواد اصلانی ضمن تسلیت ایام ماه محرم گفت: امیدوارم از از سوگواری امام حسین (ع) بهره لازمه را ببریم.

فرماندار شهرستان عباس آباد از زحمات و تلاش های مجموعه کادربهداشت و درمان شهرستان تقدیر و تشکر نمود و افزود: شهرستان عباس آباد از ظرفیت های خوبی برخوردار است و از دیرباز مورد توجه گردشگران و خوش نشینان بوده است و بالغ بر 10هزار خوش نشین در منطقه حضور دارند، این شهرستان از ظرفیت های خوبی در زمینه گردشگری، اقتصادی و سرمایه گذاری برخور دار است اما در حوزه بهداشت و درمان باتوجه به تلاش ها و زحمات عزیزان، از مشکلات عدیده ای رنج می بریم و شهروندان عزیز ما از ارائه خدمات گله مند هستند که باید توجه لازمه را به این امر داشته باشیم.

فرماندار شهرستان عباس آباد در ادامه به مطالبات حوزه بهداشت و در مان شهرستان اشاره کرد و گفت: اولین مطالبه ما استقرار دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران است که باید به قید فوریت انجام بپذیرد، در دولت سیزدهم مجوز تاسیس آن صادر شده اما هنوز شاهد استقرار آن نبودیم که مشکلات فراوانی برای مردم ما ایجاد نموده است. ایشان تسریع در استقرار دانشکده علوم پزشکی تاکید نمود.

جواد اصلانی در ادامه به نبود امکانات و تجهیزات بیمارستان آیت الله خامنه ای عباس آباد اشاره کرد و گفت: این بیمارستان در سال ۱۳۹۸با ۵۰ تخت خواب برای ارائه مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان تاسیس شده است که هنوز بعد از گذشت چندین سال فاقد زیرساخت ها و امکانات بهداشتی است که مشکلات زیادی برای مردم ما و بیماران شهرستان ایجاد کرده است که عزیزان ما مجبورند برای درمان به استان تهران، گیلان و شرق استان مازندران عزیمت کنند وی همچنین به حضورپزشکان متخصص، ایجاد سی تی اسکن دولتی، ایجاد مراکز پاراکلنیکی در غرب اشاره کرد.

جواد اصلانی همچنین به استیجاری بودن شبکه بهداشت و درمان شهرستان، فرسوده شدن درمانگاه حضرت ولی عصر عباس آباد، مشکلات مرکز دیالیز و اوژانس ۱۱۵ و ... توضیحات مبسوطی ارائه نمود. و در پایان به همه دستگاههای اجرایی تاکید نمود که برای پیشگیری و مقابله با پشه آئدس باید از همه ظرفیت ها بهره ببریم تا شاهد مشکلی در این زمینه نباشیم.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس