امروز : 18 شهریور 1403

فرماندار شهرستان نور:

پیاده‌روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است

کد خبر : 142717 28 تیر 1403
پ

به ریاست فرماندار شهرستان نور جلسه هماهنگی ستاد مدیریت و ساماندهی زائرین اربعین حسینی با حضور شهرداران، بخشداران و سایر مدیران ادارات در فرمانداری برگزار شد. ‎

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان، بیژن پولادی فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه فلسفه اربعین و پیاده روی از گذشته ریشه تاریخی دارد، افزود: موکب باب الحوائج(ع) شهرستان نور جز اولین ها بود که در کربلا شروع به کار کرد و وظیفه شهرستانی ما این است که از موکب پشتیبانی کنیم.سعی خواهیم کرد تا جایی که می توانیم امکانات لازم را فراهم کنیم و امیدواریم اربعین امسال را با کمک همدیگر و همدلی و هم افزایی پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه باید در مسیر عاشقی جانانه و تلاشی مضاعف داشته باشیم، تصریح کرد: ادیان مختلف از جوامع جهانی حتی کشورهای فاقد مکتب به دلیل آزادگی و نگاه عمیق ابا عبدالله در این پیاده روی شرکت می کنند.

فرماندار شهرستان نور بر استفاده از قشر نوجوان در بازخورد فرهنگی این امر مهم تاکید کرد و گفت: پیاده‌ روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی بر ملت و جوانان دارد.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های شریک شدن در ثواب پیاده روی اربعین، پذیرایی از زائرین است.

فرماندار شهرستان نور در این جلسه دستورات لازم را جهت پشتیبانی و حمایت بی‌دریغ تمامی دستگاه‌ها از موکب باب الحوائج(ع) نماینده شهرستان در مسیر پیاده‌روی اربعین، صادر نموده و خواستار هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف و متولیان امر شد.

اشتراک گذاری
پیوند ها