امروز : 18 شهریور 1403

پیام تشکر فرماندار بهشهر

کد خبر : 142743 2 مرداد 1403
پ

پیام تشکر فرماندار بهشهر صادر شد ‎

علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر در پیامی از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر امام جمعه فقید این شهرستان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید عربعلی جباری تشکر کرد.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

ارتحال ملکوتی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید عربعلی جباری امام جمعه شهرستان بهشهر موجب حزن و اندوه فراوان در میان اقشار مختلف مردم در استان مازندران و شهرستان بهشهر شد.

 

ایشان عالمی فرهیخته، انقلابی، اخلاق مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم و مسئولین شهرستان ایفا نمودند و منشأ خدمات ارزشمند و قابل تحسینی در تبلیغ اسلام ناب بودند و همواره با نگاه پدرانه و وحدت آفرین در پی حل مسائل مردم قدم برداشتند.

 

ضمن آرزوی غفران و رحمت واسعه الهی برای ایشان از کلیه مردم شریف و عزتمند شهرستان بهشهر و شهرهای همجوار و اقشار مختلف مردمی، مقامات ملی و استانی بویژه حضرت آیت الله محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و دکتر یوسف نوری استاندار محترم مازندران،نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی، قضایی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، اصناف و بازاریان، ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی، که با حضور گسترده در برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این عبد صالح مشارکت نمودند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

علی اصغر میرزایی 

فرماندار شهرستان بهشهر

اشتراک گذاری
پیوند ها