امروز : 18 شهریور 1403

فرماندار شهرستان نور:

اختلاف و تعارض منافع شوراها باعث خارج شدن نگاه مشورتی و مسیر توسعه می شود

کد خبر : 142831 3 مرداد 1403
پ

نوزدهمین اجلاسیه شورای اسلامی مازندران با حضور فرماندار شهرستان نور، رییس شورای اسلامی مازندران،مدیرکل دفتر امورشهری و سرپرست دفتر امور روستایی استانداری مازندران و شورای اسلامی مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. ‎

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان نور، بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه شوراها نماد مردم سالاری هستند که به عنوان منتخب مردم در شورای عالی استان تصمیم سازی می کنند، گفت: نظام اسلامی علیرغم همه هجمه های وارد بر آن، در فضایی که مهد دموکراسی است فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا نقش مهمی در مدیریت و پارلمان شهری و روستایی دارند، افزود: اما اختلاف ها و منافع شخصی شوراها باعث خارج شدن نگاه مشورتی و مسیر توسعه می شود.

فرماندار شهرستان نور خاطرنشان کرد: در آمایش سرزمینی، غرب مازندران ساخت و سازهای غیرمجاز بسیاری در حال انجام است که قطعا به تبع آن‌ از انشعابات آب، برق و گاز استفاده می کنند که باید تکلیف آن ها مشخص شود.

وی افزود : باید ساماندهی ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح کلان تصمیم گیری شود.

فرماندار شهرستان نور ادامه داد: می‌توان استان مازندران را به سه منطقه صنعتی ، کشاورزی، گردشگری تقسیم کرد، اما متاسفانه در سند چشم انداز و آمایش سرزمینی کاری صورت نمی‌گیرد

گفتنی است طی این جلسه بررسی مسائل مربوط به حوزه عمرانی استان، انتخاب حسابرس سال ۱۴۰۲ سازمان همیاری شهرداری های استان و غیره بحث و تبادل نظر شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها