امروز : 1 آبان 1403

پیام تسلیت فرماندار کلاردشت به مناسبت وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها )

کد خبر : 146028 22 مهر 1403مراسمات
پ

دکتر فقیه نصیری فرماندار شهرستان کلاردشت وفات حضرت معصومه (س) را تسلیت گفت ‎

پیام تسلیت فرماندار شهرستان کلاردشت به مناسبت وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها )

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کلاردشت متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

السَّلامُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ فَاطِمَةَ وَ خَدِیجَةَ السَّلامُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ السَّلامُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَیْنِ السَّلامُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ وَلِیِّ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکِ یَا أُخْتَ وَلِیِّ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکِ یَا عَمَّةَ وَلِیِّ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکِ یَا بِنْتَ مُوسَی بْنِ جَعْفَرٍ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَکَاتُهُ

 

سلام و درود خدا بر حضرت معصومه (س) کسی که دور از گناه و زشتی ها است و به راستی حق است که همه او را بانویی مبرا از گناه می دانند. ایشان راه روشن زندگی و راه حقیقت را برای همه نمایان ساختند و با عفت خود همه را به سوی پاکی راهنمایی نمودند.

 

امروز سخن از وفات بانویی است که قدمهای پرمهرش، به سرزمین عزیزمان ایران، زندگی، نور و هدایت بخشید. بانویی که یاس خوشبوی طهارت و پاکی، پاکدامنی، پاک سیرتی و نیکویی، راستگویی و استقامت است. حضرت معصومه(ع)، سرآمد زنان والامقام جهان اسلام قرار گرفت.

 

اینجانب سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج)، تمامی مسلمین جهان و خاصه شیعیان ارادتمند آن حضرت، مردم ولایتمدارشهرستان کلاردشت تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان سلامتی و سربلندی همگان را مسألت دارم.

 

 عابدین فقیه نصیری 

فرماندار شهرستان کلاردشت

اشتراک گذاری
پیوند ها