تأکید بر تقویت حمایت از کشاورزان و توسعه خدمات رسانی
مجمع عمومی اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی رامسر برگزار شد
بر ضرورت همافزایی میان اتحادیه، شرکتهای تعاونی عضو و دستگاههای اجرایی شهرستان تاکید شد
مجمع عمومی اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی رامسر، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، اعضای هیئتمدیره، مدیران عامل شرکتهای تعاونی و نمایندگان اعضا برگزار شد.
در این جلسه، آقایان متولی حراست مدیریت تعاون روستایی استان مازندران ، کمیل شعبانیان معاون سیاسی فرماندار رامسر ،غنمی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان رامسر ، ابوالحسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر، حاتمی رئیس اداره حسابرسی و خانم ساجدی مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی رامسر حضور داشتند.
در این مجمع، گزارشهای مالی و اجرایی توسط مدیرعامل اتحادیه ارائه و ضمن بررسی عملکرد دوره گذشته، بر اهمیت نقش اتحادیههای تعاونی روستایی در ساماندهی امور تولیدکنندگان و تقویت اقتصاد روستایی تأکید شد.
کمیل شعبانیان، معاون سیاسی فرماندار رامسر، در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب اتحادیه در شرایط ویژه کشور، اظهار داشت: اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی رامسر در یک سال و نیم اخیر، کارنامه موفقی را از خود بر جای گذاشته است و تداوم این مسیر، زمینهساز رشد و شکوفایی بیش از پیش مجموعه خواهد بود.
وی ضمن اعلام حمایت قاطع فرمانداری از برنامههای اتحادیه، از پرداخت کامل قدرالسهم چایکاران بابت خرید چین اول چای توسط اتحادیه و همچنین راهاندازی سامانه کالابرگ در فروشگاههای این مجموعه بهعنوان اقدامات مثبت یاد کرد.
در ادامه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر نیز با مقایسه عملکرد اتحادیه در بازه زمانی اخیر نسبت به گذشته، بر افزایش چشمگیر سطح همکاریها در حوزههای خرید کود، تأمین اقلام اساسی و تنظیم بازار تأکید کرد.
در این نشست، بر ضرورت همافزایی میان اتحادیه، شرکتهای تعاونی عضو و دستگاههای اجرایی شهرستان برای ارتقای سطح خدماترسانی، بهبود مدیریت منابع و افزایش کارآمدی مجموعه تأکید شد.
برگزاری این مجمع، گامی مؤثر در راستای شفافسازی عملکرد، تقویت ساختار تعاونیها و پیگیری اهداف توسعهای بخش تعاون در شهرستان رامسر ارزیابی شد.