پیام مسلم قبادیان فرماندار شهرستان رامسر به مناسبت رحلت امام خمینی (ره):
آن جان بیدار و آن روح بلند به ملکوت اعلی پیوست، اما راه او و مکتب او زنده و پاینده است
نیمه خرداد، یادآور وداع جانسوز با خورشید است
چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگمردی است که با تکیه بر قدرت لایزال الهی و با همراهی ملتی نستوه، کاخهای ظلم و استبداد را فروریخت و فصلی نوین از حاکمیت ارزشهای دینی و انسانی را در جهان معاصر گشود. امام خمینی (قدس سره الشریف) نه تنها یک رهبر سیاسی، بلکه احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و آموزگار بزرگ آزادگی و خودباوری در عصر حاضر بود.
نیمه خرداد، یادآور وداع جانسوز با خورشیدی است که با رفتنش، ایران و جهان اسلام را در سوگی عظیم نشاند، اما میراث جاودان او یعنی «نظام مقدس جمهوری اسلامی» ، همچنان چون چراغی فروزان، مسیر عزت و استقلال این مرز و بوم را روشن نگه داشته است. تقارن این ایام با قیام خونین ۱۵ خرداد، یادآور پیوند ناگسستنی امام و امت و نقطه آغازین نهضتی است که با خون شهیدان آبیاری شد.
امروز در حالی سالگرد ارتحال آن پیر فرزانه را گرامی میداریم که عزادار امام شهیدمان امام سید علی خامنه ای (ره) نیز هستیم ولی به فضل الهی، پرچم آرمانهای امامین انقلاب در دستان باکفایت خلف صالحشان، مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) مقتدرانه در اهتزاز است.
ما نیز به عنوان خدمتگزاران مردم در شهرستان رامسر، عهد میبندیم که با تاسی از سیره عملی آن امامین همام در حمایت از محرومان و ایستادگی در برابر مستکبران، تمام توان خود را برای اعتلای میهن اسلامی به کار بندیم.
اینجانب ضمن تسلیت سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد شهدای قیام ۱۵ خرداد، از پیشگاه خداوند متعال سربلندی ملت ایران و تداوم راه روشن امام و شهیدان را مسئلت مینمایم.
مسلم قبادیان
فرماندار شهرستان رامسر.