امروز : 3 تیر 1405

گزارش تصویری

تجلیل فرماندار فریدونکنار از سادات در آیین گرامیداشت عید غدیرخم

کد خبر : 169836 13 خرداد 1405
پ

تجلیل فرماندار فریدونکنار از سادات در آیین گرامیداشت عید غدیرخم ‎

 همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیرخم، آیین تجلیل از سادات شاغل در فرمانداری شهرستان فریدونکنار با حضور دکتر مرادی، فرماندار، معاونین و بخشداران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فریدونکنار، در این مراسم معنوی که با هدف گرامیداشت مقام شامخ سادات و ترویج فرهنگ غدیر ترتیب یافته بود، ضمن قرائت زیارت عاشورا و مدیحه‌سرایی به مناسبت این عید بزرگ، دکتر مرادی، فرماندار شهرستان، با اهدای هدایایی از سادات حاضر در مجموعه فرمانداری تجلیل به عمل آورد.

دکتر مرادی در این مراسم با تبریک عید امامت و ولایت، غدیر را نقطه عطفی در تاریخ اسلام و تبلور عدالت و ولایت‌مداری دانست و افزود: «تکریم سادات، تکریم نمادهای پیوند با اهل‌بیت (ع) است و این اقدام در راستای ارج نهادن به مقام والای این بزرگواران و تقویت روحیه همدلی در محیط اداری صورت گرفته است.»

اشتراک گذاری
نظر سنجی

آیا از محتوی سایت فرمانداری فریدونکنار راضی می باشید؟

بلی
خیر
پیوند ها