بازدید سرپرست فرمانداری نور از هنرستان دخترانه فاطمهالزهرا(س) چمستان / پیگیری بازسازی و توسعه فضای آموزشی در قالب طرح مولدسازی
۲۰خرداد۱۴۰۵ محمدهادی رجایی سرپرست فرمانداری شهرستان نور به همراه دکتر عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و بخشدار چمستان و رئیس آموزش و پرورش چمستان از هنرستان دخترانه فاطمهالزهرا(س) بازدید کردند.
به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان نور؛ ۲۰خرداد۱۴۰۵ محمدهادی رجایی سرپرست فرمانداری شهرستان نور به همراه دکتر عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و بخشدار چمستان و رئیس آموزش و پرورش چمستان از هنرستان دخترانه فاطمهالزهرا(س) بازدید کردند.
در این بازدید که با هدف بررسی وضعیت فضاهای آموزشی و شناسایی نیازهای عمرانی این مرکز آموزشی انجام شد، مسائل مربوط به بازسازی ساختمان قدیمی هنرستان و همچنین احداث فضای آموزشی جدید مورد بررسی قرار گرفت.
هنرستان دخترانه فاطمهالزهرا(س) چمستان با قدمتی بیش از ۷۰ سال، از مراکز آموزشی باسابقه منطقه به شمار میرود که با توجه به فرسودگی بخشی از فضاهای موجود، ضرورت نوسازی و توسعه آن بیش از گذشته احساس میشود.
در جریان این بازدید، راهکارهای تأمین منابع مالی برای بازسازی و توسعه این مجموعه آموزشی در قالب طرح مولدسازی داراییهای دولت مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در فرآیندهای قانونی و اجرایی جهت ارتقای فضای آموزشی و فراهمسازی محیطی مناسب برای دانشآموزان تأکید شد.
سرپرست فرمانداری نور با تأکید بر اهمیت سرمایهگذاری در حوزه آموزش، توسعه زیرساختهای آموزشی را از مهمترین الزامات پیشرفت و آیندهسازی برای نسل جوان دانست و بر پیگیری جدی این موضوع تا حصول نتیجه تأکید کرد.