ارجگذاری به تلاشگران امنیت غذایی رامسر
پیام تبریک فرماندار رامسر بمناسبت هفته جهاد کشاورزی و تأکید بر نقش تولید و کشاورزی مدرن در رامسر
توجه به خانواده بزرگ جهاد کشاورزی در نگاه مدیریتی شهرستان حائز اهمیت است
هفته جهاد کشاورزی، فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به همت والای جهادگران، کشاورزان و تولیدکنندگانی است که با تلاشی خستگیناپذیر، ضامن امنیت
غذایی و استقلال اقتصادی میهن اسلامی هستند.
اینجانب فرا رسیدن این هفته را به تمامی سنگرسازان بیسنگر، بهرهبرداران، کارشناسان و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی شهرستان رامسر تبریک و تهنیت
عرض مینمایم.
امید است در سالی که مزین به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» است، با بهرهگیری از دانش روز، ترویج کشاورزی مدرن و صیانت از منابع آبی و خاکی، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر پتانسیلهای بالقوه این شهرستان در بخش کشاورزی و ارتقای سطح رفاه معیشتی روستاییان عزیز باشیم.
توفیق همگان را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
مسلم قبادیان
فرماندار شهرستان رامسر
خرداد ماه ۱۴۰۵