پیگیری میدانی برای احیای ظرفیت علمی نور؛
بازدید سرپرست فرمانداری نور از دانشکده آسیبدیده ماهواره و علوم پایه دانشگاه علم و صنعت تهران
سرپرست فرمانداری شهرستان نور با حضور در دانشکده ماهواره و علوم پایه دانشگاه علم و صنعت کشور که در پی تجاوزات دشمن دچار خساراتی شده است، ضمن بازدید از بخشهای آسیبدیده، در نشستی مشترک با دکتر عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و هیأت رئیسه دانشگاه علم و صنعت ایران راهکارهای رفع مشکلات و حمایت از توسعه دانشگاه علم و صنعت واحد نور را بررسی کرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان نور با حضور در دانشکده ماهواره و علوم پایه دانشگاه علم و صنعت کشور که در پی تجاوزات دشمن دچار خساراتی شده است، ضمن بازدید از بخشهای آسیبدیده، در نشستی مشترک با دکتر عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و هیأت رئیسه دانشگاه علم و صنعت ایران راهکارهای رفع مشکلات و حمایت از توسعه دانشگاه علم و صنعت واحد نور را بررسی کرد.
به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان نور، "محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور با همراهی جمعی از مسئولان از دانشکده ماهواره و علوم پایه دانشگاه علم و صنعت ایران بازدید و از نزدیک در جریان میزان خسارات و آسیبهای واردشده به این مجموعه علمی و آموزشی قرار گرفت.
در جریان این بازدید، مسائل و چالشهای موجود در بخشهای مختلف دانشگاه مورد ارزیابی قرار گرفت و بر ضرورت تسریع در روند بازسازی و تأمین زیرساختهای مورد نیاز برای استمرار فعالیتهای آموزشی و پژوهشی تأکید شد.
همچنین نشست مشترکی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان نور، نماینده مردم شریف نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و هیأت رئیسه دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد که در آن مهمترین مسائل، نیازها و مطالبات دانشگاه واحد نور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه، حاضران بر نقش راهبردی دانشگاه در توسعه علمی، پژوهشی و فناوری منطقه تأکید کرده و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات موجود و حمایت از ارتقای ظرفیتهای آموزشی و پژوهشی مرکز دانشگاهی شهرستان نور را مورد بررسی قرار دادند.
سرپرست فرمانداری شهرستان نور در این نشست با تأکید بر حمایت همهجانبه از مراکز علمی و دانشگاهی شهرستان، اظهار داشت: حفظ و تقویت زیرساختهای آموزشی و پژوهشی، سرمایهگذاری برای آینده کشور است و تمامی ظرفیتهای شهرستان برای رفع موانع و پشتیبانی از فعالیتهای دانشگاه به کار گرفته خواهد شد.
وی همچنین بر ضرورت همافزایی دستگاههای اجرایی، مسئولان استانی و ملی و مجموعه دانشگاه برای تسریع در رفع مشکلات و فراهمسازی شرایط مناسب جهت ادامه فعالیتهای علمی و آموزشی این مرکز تأکید کرد.