سرپرست فرمانداری نور بر تقویت وحدت، ترویج فرهنگ حسینی و تبعیت از رهبری تأکید کرد
محمدهادی رجایی: دشمنشناسی، پرهیز از اختلافات و زنده نگه داشتن یاد شهدا از مهمترین رسالتهای فرهنگی جامعه است
دوشنبه ۲۵خرداد۱۴۰۵ محمدهادی رجایی سرپرست فرمانداری شهرستان نور در جمع تشکلهای دینی و مجموعههای مذهبی شهرستان که باحضورحجتالاسلام حاجیزاده امام جمعه نور و جمعی از مسئولان شهرستانیدر سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، با تأکید بر جایگاه و نقش تأثیرگذار این مجموعهها در ارتقای فرهنگ دینی و انقلابی، بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی، تقویت انسجام اجتماعی و پرهیز از هرگونه اختلاف و تفرقه در جامعه تأکید کرد.
به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان نور، دوشنبه ۲۵خرداد۱۴۰۵ محمدهادی رجایی سرپرست فرمانداری شهرستان نور در جمع تشکلهای دینی و مجموعههای مذهبی شهرستان که باحضورحجتالاسلام حاجیزاده امام جمعه نور و جمعی از مسئولان شهرستانیدر سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، با تأکید بر جایگاه و نقش تأثیرگذار این مجموعهها در ارتقای فرهنگ دینی و انقلابی، بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی، تقویت انسجام اجتماعی و پرهیز از هرگونه اختلاف و تفرقه در جامعه تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ حسینی و بهرهگیری از آموزههای عاشورا در مسیر تعالی جامعه، اظهار داشت: هیئات مذهبی، تشکلهای دینی و فعالان فرهنگی نقش مهمی در تبیین ارزشهای اسلامی، تقویت روحیه معنویت، بصیرتافزایی و گسترش فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه بر عهده دارند.
سرپرست فرمانداری شهرستان نور همچنین تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری را از مهمترین عوامل حفظ اقتدار، وحدت و پیشرفت کشور دانست و بر ضرورت توجه به مقوله دشمنشناسی و هوشیاری در برابر توطئهها و جنگ روانی دشمنان تأکید کرد.
رجایی در ادامه، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگهای تحمیلی و پاسداشت رشادتها و جانفشانیهای آنان را یک وظیفه ملی و فرهنگی برشمرد و خاطرنشان کرد: امنیت، عزت و آرامش امروز کشور مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است و باید با انتقال آرمانها و ارزشهای والای آنان به نسلهای آینده، راه شهیدان را زنده و ماندگار نگه داریم.