امروز : 1 تیر 1405

در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی مستقیم به مطالبات شهروندان

دیدار مردمی حامدی فرماندار بهشهر و معاونین فرمانداری با شهروندان برگزار شد

کد خبر : 170040 26 خرداد 1405
پ

محمد حامدی فرماندار شهرستان بهشهر به همراه معاونین فرمانداری، در ادامه برنامه‌های هفتگی ملاقات مردمی، روز سه‌شنبه با جمعی از شهروندان دیدار و ضمن استماع مستقیم مسائل، مشکلات و مطالبات آنان، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع موضوعات مطرح شده صادر کرد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهشهر، برنامه ملاقات مردمی محمد حامدی فرماندار شهرستان بهشهر با همراهی معاونین فرمانداری، روز سه‌شنبه در محل فرمانداری برگزار شد.

 

در این دیدار که با هدف تکریم ارباب رجوع، تسهیل در دسترسی مردم به مسئولان و رسیدگی بی‌واسطه به مشکلات شهروندان برگزار شد، مراجعه‌کنندگان مسائل، درخواست‌ها و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.

 

فرماندار شهرستان بهشهر ضمن گفت‌وگوی چهره به چهره با شهروندان، بر ضرورت پاسخگویی مناسب و تسریع در روند رسیدگی به مطالبات مردمی تأکید کرد و پس از بررسی موارد مطرح شده، دستورات لازم را به واحدهای مرتبط جهت پیگیری و رفع مشکلات صادر نمود.

 

محمد حامدی در حاشیه این دیدار مردمی، ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم را یکی از مهم‌ترین راهکارهای شناخت مسائل و نیازهای جامعه دانست و اظهار داشت: خدمت‌رسانی مطلوب، شنیدن صدای مردم و پیگیری مستمر مطالبات آنان از اولویت‌های مجموعه فرمانداری شهرستان بهشهر است.

 

گفتنی است ملاقات‌های مردمی فرماندار شهرستان بهشهر به صورت مستمر و در قالب برنامه‌های هفتگی برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند مسائل و درخواست‌های خود را به صورت مستقیم با فرماندار و مسئولان فرمانداری در میان بگذارند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری