برگزاری دیدار مردمی فرماندار رامسر
تداوم رویکرد سهشنبههای پاسخگویی با فرماندار رامسر
کد خبر : 170056
26 خرداد 1405
سهشنبههای دیدار مردمی در فرمانداری رامسر
به منظور پیگیری مستقیم مطالبات شهروندان، جلسه ملاقات عمومی فرماندار رامسر روز سهشنبه ۲۶ خردادماه در محل فرمانداری برگزار شد.
در این نشست، مسلم قبادیان، فرماندار شهرستان رامسر، ضمن دیدار چهرهبهچهره با مراجعان و بررسی مشکلات آنان، دستورات لازم را جهت پیگیری فوری و تخصصی صادر کرد.
این برنامه که تحت عنوان «سهشنبههای پاسخگویی» بهصورت هفتگی اجرا میشود، با هدف، تکریم اربابرجوع و افزایش رضایتمندی عمومی دنبال میشود.
فرماندار رامسر، بر ضرورت پاسخگویی مؤثر، پیگیری دقیق و حل سریع مشکلات مردم تأکید کرد و خواستار همکاری دستگاههای اجرایی برای رسیدگی هرچه سریعتر به درخواستهای مردمی شد.