امروز : 3 تیر 1405

تداوم رویکرد "سه‌شنبه‌های پاسخگویی"

سه‌شنبه‌های دیدار مردمی در فرمانداری رامسر

کد خبر : 170057 26 خرداد 1405
پ

برگزاری دیدار مردمی فرماندار رامسر ‎

به منظور پیگیری مستقیم مطالبات شهروندان، جلسه ملاقات عمومی فرماندار رامسر روز سه‌شنبه ۲۶ خردادماه در محل فرمانداری برگزار شد.

 

در این نشست، مسلم قبادیان، فرماندار شهرستان رامسر، ضمن دیدار چهره‌به‌چهره با مراجعان و بررسی مشکلات آنان، دستورات لازم را جهت پیگیری فوری و تخصصی صادر کرد.

 

این برنامه که تحت عنوان «سه‌شنبه‌های پاسخگویی» به‌صورت هفتگی اجرا می‌شود، با هدف، تکریم ارباب‌رجوع و افزایش رضایتمندی عمومی دنبال می‌شود.

 

فرماندار رامسر، بر ضرورت پاسخگویی مؤثر، پیگیری دقیق و حل سریع مشکلات مردم تأکید کرد و خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای رسیدگی هرچه سریع‌تر به درخواست‌های مردمی شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها