سرپرست فرمانداری نور: جلسات قرارگاه محلهمحور با هدف رفع مسائل و مشکلات مردم برگزار میشود
سرپرست فرمانداری شهرستان نور در جلسه قرارگاه محلهمحور شهرستان، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم، بر ضرورت ارائه گزارش عملکرد دستگاهها و پیگیری مستمر مسائل و مشکلات محلات تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که این اقدامات بتواند در سطح استان نیز بهعنوان پایلوت مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری شهرستان نور در جلسه قرارگاه محلهمحور شهرستان، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم، بر ضرورت ارائه گزارش عملکرد دستگاهها و پیگیری مستمر مسائل و مشکلات محلات تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که این اقدامات بتواند در سطح استان نیز بهعنوان پایلوت مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش روابطعمومی فرمانداری شهرستان نور، سهشنبه ۲۶خرداد ۱۴۰۵ "محمدهادی رجایی" سرپرست فرمانداری شهرستان نور در جلسه قرارگاه محلهمحور شهرستان که باحضور سرهنگ اکبری فرمانده سپاه نور، معاونت عمرانی فرمانداری و رؤسای کمیتهها در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: این جلسات برای برطرف کردن مسائل و مشکلات برگزار میشود و لازم است گزارش اقدامات و عملکردها در این نشستها ارائه شود.
وی با اشاره به اهمیت انجام کارهای تشکیلاتی و منسجم افزود: اینگونه فعالیتها، کارهای تشکیلاتی و سازمانیافته است که میتواند در حل مسائل و مشکلات محلات نقش مؤثری ایفا کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان نور با بیان اینکه اجرای صحیح و مستمر این برنامهها میتواند دستاوردهای ارزشمندی به همراه داشته باشد، گفت: امیدواریم بتوانیم با تداوم این روند و اجرای مطلوب برنامهها، در سطح استان نیز بهعنوان پایلوت مطرح باشیم.