امروز : 9 فروردین 1403

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری، عنوان کرد

تاکید سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری بر حمایت از طرحهای سرمایه گذاری بخش مسکن بعنوان بخش پیشران اشتغال در پرداخت تسهیلات.

کد خبر : 79514 18 اسفند 1397
پ

دکتر سیدرحیم بخشی در نشست تخصصی با مدیریت امور شعب و معاون اعتباری بانک مسکن در ساعت ۷صبح اعلام کردند، تعامل و دیپلماسی فرمانداران محترم بعنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستانها در هدایت و نظارت عالیه بر روند پرداخت تسهیلات و تحقق اشتغال مورد تاکید جناب آقای حسین زادگان ، استاندار محترم در تداوم راهبرد تدبیر اقتصادی اعلام شده میباشد. ‎

تاکید سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری  بر حمایت از طرحهای سرمایه گذاری بخش مسکن بعنوان بخش پیشران اشتغال در پرداخت تسهیلات.

دکتر سیدرحیم بخشی در نشست تخصصی  با مدیریت امور شعب و معاون اعتباری بانک مسکن در ساعت ۷صبح اعلام کردند، تعامل و دیپلماسی فرمانداران محترم بعنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستانها در هدایت و نظارت عالیه بر روند پرداخت تسهیلات و تحقق اشتغال مورد تاکید جناب آقای حسین زادگان ، استاندار محترم در تداوم راهبرد تدبیر اقتصادی اعلام شده میباشد.  

در ۱۱ماه سالجاری ۱۱۵۸۶میلیارد ریال تسهیلات  از سوی ۵۳ شعبه بانک‌مسکن استان در بخش مسکن پرداخت شده که در مقایسه تطبیقی با مدت مشابه سال۹۶ معادل ۲۹درصد رشد داشته است .

بانک مسکن از لحاظ تعداد شعب و پرسنل رتبه هشتم بین ۱۴ بانک عضو شورای هماهنگی بانکها دارا بوده لکن از لحاظ میزان پرداخت تسهیلات رتبه دوم را کسب کرده است.

بانک مسکن در پرداخت تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه  به اقشار آسیب  پذیر ۱۰۰درصد تخصیص و پرداخت شده است.

دکتر بخشی تاکید کردند ، به تفکیک ۲۲شهرستان‌ آمار تسهیلات مذکور برای فرمانداران ارسال خواهد تا علاوه بر بررسی رویکرد برنامه ششم " تعادل و توازن منطقه ای" شاهد شتاب بخشیدن به رونق و ایجاد اشتغال  باشیم.

ایشان بر استفاده از مهندسین رشته های عمران که پس از پایان تحصیلات دانشگاهی به عضویت کانون مهندسین در نیامدند ، و همچنین سایر رشته های مرتبط در پروژه های بخش مسکن از سوی تشکلها و پیمانکاران شدند و از بانک مسکن در این زمینه  درخواست اطلاع رسانی و استمداد کردند.

در طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهها در صورتیکه ۵سال از پایان تحصیلات نگذشته باشد ،با جذب در طرح کارورزی ۴تا۶ ماه در قالب مسئولیت مدنی حق الزحمه از سوی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده و در صورت رضایت و جذب از سوی کارفرما تا ۲ سال بیمه سهم کارفرما از سوی تامین اجتماعی پرداخت میشود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری