امروز : 10 فروردین 1403

دومین همایش CIP، 27 و 28 آبان ماه در دانشگاه مازندران برگزار می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان از برگزاری دومین همایش ملی CIP در آبان ماه سال جاری در دانشگاه مازندران خبر داد.

کد خبر : 86055 8 مهر 1398
پ

دکتر منفردی در دومین جلسه کمیته اجرایی همایش CIP که صبح روز شنبه مورخ 98/7/6 در دفتر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش را ایجاد فهم مشترک در بین دستگاهها و دانشگاه و تبیین تجارب و دستگاه ها در کاهش ریسک های عملکردی برشمرد و خاطر نشان کرد تاکنون 70 مقاله به دبیرخانه همایش و اصل و هما هنگی لازم جهت برگزاری همایش صورت پذیرفت. ‎

دکتر منفردی در دومین جلسه کمیته اجرایی همایش CIP که صبح روز  شنبه مورخ 98/7/6 در دفتر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش را ایجاد فهم مشترک در بین دستگاهها و دانشگاه و تبیین تجارب و دستگاه ها در کاهش ریسک های عملکردی برشمرد و خاطر نشان کرد تاکنون 70 مقاله به دبیرخانه همایش و اصل و هما هنگی لازم جهت برگزاری همایش صورت پذیرفت.

در ادامه دکتر نوری دبیر اجرایی همایش از طراحی سایت همایش به آدرس CIP2019.IR  خبر داد و یاد آور شد در راستای برگزاری همایش 5 جلسه کمیته علمی 4 جلسه سیاستگذاری و تشکیل شش وب کمیته شکل گرفته که اقدامات که اقدامات لازم رادر خصوص برگزاری همایش در آبان در مازندران پیگیری می کنند.

 در پایان دکتر  فاطمی مهاون پژوهش و فناوری دانشگاه مازندران با اشاره به اهمیت این همایش در حفاظت از زیرساخت های مرتبط با مردم، انجام تبلیغات را یک ضرورت برشمرد و از برگزاری این همایش در دانشکده هنر و معماری خبر داد.

محمدی مسئول دبیرخانه شورای پدافند غیرعامل استان  این همایش را فرصتی را ارائه توامندی های دستگاههای اجرایی در پاسخگویی به بحران برشمردند و خاطر نشان کرد این همایش می تواند نقش مرکزی در تاب آوری استان در برابر حوادث داشته باشد

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها