امروز : 9 فروردین 1403

نهمین جلسه مدیریت پسماند روستاهای بخش کلار

کد خبر : 89715 25 دی 1398اخبار
پ

پنج شنبه : 25 دی 1398 ‎

به گزارش روابط عمومی بخشداری کلار ؛ نهمین جلسه ماهانه و مستمر کمیته پسماند روستاهای بخش کلار با حضور بخشدار و سایر مدعوین رأس ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/10/25 پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الهی در محل بخشداری کلار منعقد گردید.

 

در ادامه پس از تبادل و استماع نظرات حاضرین تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید.

 

1 - مقرر گردید دهیاریهای چارز و یالبندان در خصوص برگزاری کارگاههای آموزشی مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدأ ویژه دانش آموزان مدارس حوزه استحفاظی اقدام لازم را معمول و گزارش اقدامات صورت گرفته را به این بخشداری منعکس نمایند.

2 - مقرر گردید دهیاریهای تابعه در خصوص برگزاری کارگاههای آموزشی مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدأ برای اهالی و روستائیان در ماه آتی (بهمن ماه 98) اقدام لازم را معمول و گزارش برگزاری کارگاه آموزشی را بصورت مصور به این بخشداری منعکس نمایند.

3 - مقرر گردید دهیاریهای تابعه در زمینه تدوین برنامه های اجرایی در حوزه مدیریت پسماند از ظرفیت و تجربیات دهیاری یالبندان استفاده لازم را بعمل آورند.

4 - مقرر گردید دهیاران تابعه نسبت به پیش بینی اعتبار لازم و مناسب در بودجه سنواتی سال 99 به منظور اجرای منظم و مستمر برنامه های تدوین شده در حوزه پسماند اقدام لازم را معمول نمایند.

5 - مقرر گردید دهیاریهای تابعه در خصوص نصب بنرهایی با مضامین مدیریت بهینه پسماند جهت ترغیب و تشویق اهالی و روستائیان برای مشارکت در این مهم اقدام لازم را بعمل آورند.

6 - مقرر گردید پیرو مصوبات جلسه قبل دهیاران تابعه موضوع حفر گودال جهت دفن زباله های تر را بصورت خانه به خانه پیگیری و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اینخصوص را در جلسه آتی ارائه نمایند.

7 - مقرر گردید دهیاران تابعه بخش کلار در خصوص جمع آوری زباله های خشک تفکیک شده ضمن انجام هماهنگی های اولیه از ظرفیت دهیاری یالبندانسرا استفاده نمایند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها