امروز : 1 اردیبهشت 1403

اداره کل پدافندغیرعامل

جلسه کارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیرعامل استان مازندران

کد خبر : 89810 30 دی 1398
پ

جلسه کارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیرعامل استان مازندران صبح امروز با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد. مدیرکل پدافند غیرعامل در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی تهدیدات اخیر موضوع مراقبت و حساسیت را بر عهده پدافند غیرعامل دانست و خاطرنشان کرد با رصد تهدیدات و مخاطرات حساسیت موجود در حوزه امنیت غذایی باتوجه به سهم بری مازندران این پایش اثر و پیامد ملی دارد. دکتر بخشی با اشاره به استحاله سایبری آمریکا از حوادث اخیر، هوشیاری همه دستگاه ها موجب تاب آوری کشور در برابر تلاش های دشمن خواهد شد. ‎

جلسه کارگروه جهاد کشاورزی پدافند غیرعامل استان مازندران صبح امروز با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استان مازندران در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی تهدیدات اخیر موضوع مراقبت و حساسیت را بر عهده پدافند غیرعامل دانست و خاطرنشان کرد با رصد تهدیدات و مخاطرات حساسیت موجود در حوزه امنیت غذایی باتوجه به سهم بری مازندران این پایش اثر و پیامد ملی دارد.

دکتر بخشی با اشاره به استحاله سایبری آمریکا از حوادث اخیر، هوشیاری همه دستگاه ها موجب تاب آوری کشور در برابر تلاش های دشمن خواهد شد.

وی با اشاره به ورود برخی گونه های مهاجم خواستار توجه و اهتمام دستگاه های عضو در بحث مرزبانی زیستی شد.

شهیدی فر رئیس کارگروه جهاد کشاورزی استان هدف اصلی کارگروه را تداوم تامین پایدار محصولات غذایی سالم و کافی برای جامعه برشمرد و خاطرنشان کرد با ایجاد پایانه صادراتی روماک گستر در مازندران موجب تعادل در قیمت و ارتقاء صادرات محصولات کشاورزی کشور از استان مازندران خواهیم بود.

وی با اشاره به سهم کشاورزی مازندران در کشور افزود مازندران با تولید بیش از 2700 میلیون تن مرکبات علی رغم هجمه انجام شده تقریباٌ 100 درصد محصول سالم تولید و تحویل شد که حاصل تلاش های انجام شده در سطح این کارگروه می باشد.وی در راستای کنترل آفت مگس میوه خواستار برداشت کلیه مرکبات تا اسفند ماه در سطح باغات و شهرها و روستاها شد.

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها