امروز : 7 اردیبهشت 1403

همزمان با هشتمین روز از هفته دولت: طرح پایش تصویری شهر سلمان‌شهر افتتاح شد

کد خبر : 105793 8 شهریور 1400
پ

طرح پایش تصویری شهر سلمان‌شهر به مناسبت هفته دولت با حضور دکتر حسینی نماینده شهرستان‌های ثلاث غرب مازندران، عباسعلی همپا فرماندار، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر سلمان‌شهر و سایر مسئولین شهرستان عباس‌آباد افتتاح شد. ‎


«عباسعلی همپا» فرماندار شهرستان عباس‌آباد در حاشیه افتتاح طرح پایش تصویری گفت: این طرح شامل ۳ دستگاه دوربین‌های پایش‌گری، تعداد ۵ دستگاه دوربین سرعت‌سنج و اتاق مانیتورینگ واقع در ساختمان شهرداری، ۱ دکل بی‌سیم که سه دوربین پایش تصویری را پوشش می‌دهد که در ضلع جنوبی ساختمان شهرداری قراردارد، حدود ۷۵۰ متر شبکه فیبرنوری است که در شهر سلمان‌شهرجانمایی و نصب و به اجرا درآمد.
عباسعلی همپا با اشاره به مزایای اجرای طرح پایش تصویری خاطرنشان کرد: از مواهب اجرای این طرح می‌توان به افزایش احساس امنیت بین شهروندان، کاهش آمار بزه‌کاری، کنترل و نظارت بر ترافیک شهری، مدیریت هرچه بهتر بحران‌های احتمالی، کاهش هزینه‌های ناشی از سرقت تاسیسات شهری و ارتقای کیفی ارائه خدمات به شهروندان اشاره کرد.

فرماندار شهرستان عباس‌آباد در پایان ضمن قدردانی از شهرداری و شورای شهر سلمان‌شهر تصریح کرد: این طرح با هزینه ۱ میلیارد و چهارصد هزار تومان افتتاح شد.

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس