امروز : 9 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار بهشهر صادر شد

کد خبر : 137930 9 فروردین 1403
پ

مهندس میرزایی به مناسبت حلول سال نو و فرا رسیدن عید نوروز پیام تبریک صادر کرد ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهشهر٬ علی اصغر میرزایی، به مناسبت حلول سال نو، فرارسیدن عید نوروز را به مردم فهیم شهرستان بهشهر تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نوروز فصل شکفتن زیباترین لوح خلقت، تجلی قدرت باریتعالی و فصل اول رساله طبیعت است. بار دیگر طلیعه بهار از مشرق حیات دمیدن گرفته و طبیعت در هیجان است تا جان‌ها را به طراوت و شادمانگی و زیبایی بیکران پیوند زند.

 

بهار فصل رویش است و طراوت، فصل اثبات دوباره شکوه و جلال خداوند است، آری بار دیگر نشانه ای بدیع از آیات الهی در جهان متجلی گشته و زمین آیه های رویش و حیات را به تلاوت نشسته است. نخستین روز بهار، آغازی برای اعتدال، طراوات، نشاط و شادابی و نوروز، عید شکوفایی، پویایی، بالندگی، نوخواهی و نواندیشی است.

 

اینجانب فرارسیدن سال نو و طلیعه بهار طبیعت، نوروز باستانی و ماه مهمانی خداوند را خدمت خانواده معزز و معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آحاد مردم فهیم و قدر شناس شهرستان بهشهر تبریک و شادباش عرض نموده و آرزومندم سال جدید سال ظهور یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله العظم (روحی له الفدا) و سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سالی توام با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش برای ملت سرافراز ایران باشد و فروتنانه از باری تعالی طلب می کنیم: "یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال".

 

علی اصغر میرزایی

فرماندار شهرستان بهشهر

اشتراک گذاری
پیوند ها