امروز : 17 اردیبهشت 1403

جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان چالوس

کد خبر : 138392 19 فروردین 1403
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ‎

 

 

#محمد_شریفی_فرماندار_چالوس:

✔️مقام معظم رهبری علاج مبارزه با کشف حجاب و بی حجابی را کار فرهنگی می دانند. خدمت به مردم بخش مهمی از مشکل عفاف و حجاب را حل می کند.

 

✔️سعی کنیم کارهای انجام شده را ببینیم و تقدیر کنیم و فقط نقد نکنیم. اقدامات خوبی در شهرستان چالوس پیرامون عفاف و حجاب انجام شده که جای تقدیر دارد. اما این کافی نیست.

 

✔️دنیای غرب می گویند دموکراسی داریم. پس چطور محجبه ها را از فضای اجتماعی دور می کنند در حالی که ما در موضوع پوشش قانون داریم.

 

✔️ما در برخورد با ناهنجاریها باید فازبندی کنیم. فاز اول شروع از خود ادارات است. عفاف و حجاب در برخی ادارات و بانک‌ها مناسب نیست. باید در مسیر قانون عفاف و حجاب با ابلاغیه وزیر کشور حرکت کنیم.

 

✔️فقط چادر را حجاب ندانیم. چادر حجاب برتر است. مانتو هم حجاب است. کارمندی که زیر پرچم جمهوری اسلامی حقوق دریافت می کند حتما باید حجاب را رعایت کند.

 

✔️باید از اندیشمندان،فرهیختگان و اساتید دانشگاه دعوت کنیم و از آنها طرح بخواهیم. در حوزه عفاف و حجاب باید با ایده های تاثیرگذار وارد عمل شویم.

 

✔️در انتخابات دوره قبل مجلس در شهرستان چالوس ۳۷ درصد مشارکت داشتیم اما در این دوره ۵۱ درصد بوده است. رضایتمندی مردم هرچه از عملکرد مسوولین بیشتر باشد همکاری و همراهی بیشتری را خواهند داشت.

 

✔️در قرار گاه عفاف و حجاب باید نسبت به تشکیل کمیته ادارات و نهادها،کمیته مناطق گردشگری،کمیته مدارس و دانشگاه ها و کمیته بیمارستان ها و مراکز درمانی و کمیته فرهنگی و ورزشی و... دیگر برنامه ریزی و اقدام شود.

 

✔️با توجه به حساسیت موضوع عفاف و حجاب در شهر گردشگری چالوس؛ جلسات این قرارگاه هر ده روز یکبار باید برگزار گردد.

 

✅به گزارش روابط عمومی فرمانداری،

این جلسه به ریاست محمد شریفی فرماندار چالوس و با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری،فرماندهان سپاه و انتظامی شهرستان،بخشداران و جمعی از مسئولین و اعضای قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

📣اخبار فرمانداری شهرستان چالوس را در پیام رسان ایتا دنبال نمایید👇

http://eitaa.com/farmandari_chalus

#ماه_مهمانی_خدا

  1. #چالوس_قدمگاه_شهداء

🖋 روابط عمومی فرمانداری شهرستان چالوس

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها