امروز : 12 اردیبهشت 1403

نمره قبولی شهرستان نور در استان نسبت به سایر شهرستان ها

کد خبر : 138569 25 فروردین 1403
پ

جلسه شورای اداری شهرستان نور به ریاست بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور و با حضور امام جمعه ایزدشهر، نماینده منتخب مردم شهرستان های نور و محمودآباد، اعضای شورای تامین، بخشداران، شهرداران و مدیران ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نور برگزار شد. ‎

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور در جلسه شورای اداری ضمن تشکر از آقای فرزانه نماینده مجلس مردم شهرستان های نور و محمودآباد اظهار کرد: امیدواریم آقای فیاضی نماینده منتخب مردم شهرستان های نور و محمودآباد در کنار دولت با تعامل سازنده در راستای پیشبرد اهداف نظام ‌و انقلاب و توسعه شهرستان نور گام های بلندی را بردارد.

وی تصریح کرد:انتخابات اسفند ۱۴۰۲ بی حاشیه ترین انتخابات در ادوار گذشته شهرستان نور بود.

پولادی خاطرنشان کرد: شهرستان نور سال ۱۴۰۲ را در حالی پشت سر گذاشت که چندین بار دچار سیلاب و چالش های متعدد و سخت شد. در بخش چمستان بیش از ۷۰۰میلیارد تومان خسارت سیل در حوزه تخریب زمین های کشاورزی، دیواره های حفاظتی، پل ها و ابنیه تحمیل شد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به شرایط سخت دولت در اثر تحریم ها و سیاست های منطقه افزود: وقتی ما مسئولیت قبول کردیم باید با جدیت و کار جهادی مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: در سیل های اخیر از ظرفیت های داخلی چون تهاتر و استفاده از بند( ط) و تامین بودجه با پیگیری های فراوان از پایتخت و همچنین کمک خیرین و پیمانکاران منطقه استفاده شد.

پولادی ادامه داد: در حوزه راه، روشنایی محور آلشرود به چمستان با کمک بیش از ۱۵ میلیارد تومان توسط خیرین انجام شد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به مبلمان شهری و روستایی و توسعه روستاها در بخش مرکزی و چمستان گفت: سال گذشته به صورت همزمان بیش از ۷۰ روستاها طرح هادی انجام دادند که از نظر سیما و منظر شهری بسیار خوب دیده می شود همچنین در حوزه شهرداری‌ ها اقدامات صورت گرفته کم نظیر است.

وی ادامه داد: در حوزه برق تبدیل سیم به کابل، راه روستایی، گازرسانی به بخش بلده، شبکه های فیبر نوری توسعه‌ متوازن در شهرستان در حال انجام است.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه نیروهای امنیتی همیشه پای کار هستند گفت: با توجه با اینکه در ایام تعطیلات نوروز بیش از ۳ میلیون گردشگر وارد شهرستان شدند که کوچکترین تنشی به وجود نیامد.

پولادی ادامه داد: در حوزه تنظیم بازار و ارزاق عمومی با توجه به حجم بالای مسافر و خانه دومی ها مشکل خاصی به وجود نیامد و استقبال خوبی صورت گرفت.

وی یادآور شد: شهرستان نور نسبت به سایر شهرستان ها نمره قبولی رو به بالا در استان دارد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها