امروز : 12 اردیبهشت 1403

پیام تبریک فرماندار شهرستان نور بمناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

کد خبر : 138703 28 فروردین 1403
پ

" بیژن پولادی " با صدور پیامی فرا رسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ، را به ارتشیان غیور تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور ، متن پیام بدین شرح است :   بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و نهم فروردین فرصت مغتنمی است تا کارنامه درخشان و افتخار آمیز ارتش جمهوری اسلامی ایران در معرض توجه عموم هموطنان عزیز بویژه جوانان فهیم ایران اسلامی قرار گیرد. به تحقیق قاطبه ملت بزرگ کشورمان ایران فراموش نخواهند نمود که ارتش مکتبی و برخاسته از متن جامعه اسلامی چگونه با نفس مسیحایی معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در صف انقلاب قرار گرفته و در روزهای شور و حماسه و سرنوشت علی الخصوص دوران دفاع مقدس رسالت تاریخی خود را به نحو شایسته عملی نمود. 

تاریخ سراسر افتخار میهن عزیز اسلامی ایران به داشتن ار گتش و ارتشیان غیور، جان بر کف و ایثارگر به خود می بالد و امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دلاور مردان درپاسداری از کیان این مرز و بوم همت عالی و ایثارگری های خالصانه داشته و دارند و در این راه شهدا و ایثارگران فراوانی تقدیم انقلاب نموده اند که به روح و روان همه آنان درود و صلوات می فرستیم.

اینجانب فرا رسیدن  29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که پاسداشتی از مقام و ایثارگری شما عزیزان می باشد تبریک عرض نموده و سربلندی غرور و عزت ایران اسلامی را در پرتو رشادت های ارتش جان برکف از خداوند سبحان خواستارم و برای شما فرزندان غیور این مرز و بوم آرزوی شادکامی و بهروزی می نمایم.

بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور

اشتراک گذاری
پیوند ها