امروز : 16 اردیبهشت 1403

پیام فرماندار به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

کد خبر : 138849 2 اردیبهشت 1403
پ

فرماندار محمودآباد طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفت. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سهرستان محمودآباد؛ متن پیام روح الله علیزاده به شرح ذیر است:

 

در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاسیس شد و در بیش از ۴ دهه از فعالیت این نهاد انقلابی، شاهد تاثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه های مختلف هستیم.

سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، نقشی غیرقابل انکار در توفیقات نظام اسلامی داشت و پس از دوران درخشان دفاع مقدس نیز در برابر دسیسه ها و فتنه‌های دشمنان در عرصه های مختلف ایستاده است.

هر زمان، خطری کشور عزیزمان را تهدید کرده، سپاه ورود کرده و علاوه بر عرصه های دفاعی و نظامی، در جنگ‌ نرم و تهاجم فرهنگی نیز نقش آفرین بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز (ره) و همچنین شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به همه فرماندهان دلیر و پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهی محترم و پاسداران غیور سپاه شهرستان محمودآباد تبریک عرض نموده و از خدمات ارزشمند سپاه پاسداران در حوزه تامین امنیت و آرامش جامعه، سازندگی، توسعه و عمران شهری و روستایی و نیز تقویت همبستگی ملی، تلاش گسترده در محرومیت زدایی و رفع محرومیت در مناطق مختلف شهرستان و نقش بی بدیل آنان در عملیات وعده صادق علیه صهیونیست‌ها که هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و کام ملت انقلابی ایران اسلامی را شیرین کرد تقدیر و تشکر می نمایم.

امیدوارم در ظل توجهات حق تعالی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری (مدظله ‌العالی) این نیروی مکتبی و مردمی در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بیش از پیش موفق و مؤید باشد.

روح الله علیزاده

فرماندار سهرستان محمودآباد

اشتراک گذاری