امروز : 17 اردیبهشت 1403

نوبخت فرماندار شهرستان ساری در جلسه شورای آموزش و پرورش مرکز مازندران:

مراسمات گرامیداشت هفته معلم در سطح شهرستان باید باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود/ تزریقِ حیا و دانایی و آموزشِ اندیشه ورزی کار سترگِ نهاد مقدس تعلیم و تربیت است.

کد خبر : 138918 3 اردیبهشت 1403
پ

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساری به ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان و با حضور ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری، احمدزاده و نوکنده رؤسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرستان ساری، هادیان بخشدار مرکزی، معنوی بخشدار رودپی، اصغری معاون شهردار و اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان ساری برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، در آستانه فرارسیدن هفته معلم و به منظور تجلیل از مقام شامخ معلمین؛ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با دستور کار هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت روز معلم به ریاست محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران برگزارشد. فرماندار مرکز استان در این مراسم در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری، شهید آیت الله دکتر مطهری و ایام هفته معلم گفت:مراسمات گرامیداشت هفته معلم در سطح شهرستان باید باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

 

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با اشاره به اینکه رهبری معظم حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) نقش معلمان را در رشد، پیشرفت و بالندگی جامعه مهم و حائز اهمیت بیان فرموده اند گفت: معلمان باید با تعلیم صبر، تعقل، تدین در بستر ترویج عطوفت، ابتکار و شجاعت به دانش آموزان به سمت کشف و رشد استعدادها حرکت کنند.

 

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان ساری با بیان اینکه نگاه دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم ایجاد نشاط و ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش در جهت تحقق عینی عدالت آموزشی است افزود: تزریقِ حیا و دانایی و آموزشِ اندیشه ورزی کار سترگِ نهاد مقدس تعلیم و تربیت است.

 

 

 وی با بیان اینکه موضوع تعلیم و تربیت، مساله زندگی بخشی و احیاست از همین رو معلم نقش منحصر به فردی دارد به طوری که تمام نهادهای اجتماعی به آن وابسته است گفت: معلمان بعنوان هادیانِ حقیقی تربیت نسل آینده، در تغییر، امیدآفرینی و تحولِ روحی، فکری، آموزشی، انتخاب و درست اندیشیدن دانش آموزان نقش و اثر مستقیم و بی بدیلی دارند.

 

فرماندار ساری ادامه داد: همچنین معلمان با ایجادانگیزه در نظام تعلیم و تربیت، پایه های ایران اسلامی آباد و قوی را می سازند.

 

محمدعلی نوبخت اظهار کرد: با توجه به اینکه در شرایط کنونی، دشمنان از طریق ایجاد بحرانِ ذهنیت، دانش آموزان را مورد هدف و هجمه قرار داده اند، باید در کنار مدارس و معلمان باشیم و درجهت رشد همه جانبه آنان در تمامی ابعاد بکوشیم.

 

فرماندار مرکز استان در قسمت دیگری از سخنانش ضمن تبریک و تهنیت روز معلم به همه اساتید، معلمین و تلاشگران صبور، متعهد و سخت کوش از برنامه های ویژه شهرستان ساری در جهت تجلیل از مقام معلمان و بازشناسی آرا و اندیشه های معلم شهید آیت الله مطهری اشاره کرد.

 

گفتنی است در ادامه اعضا به بیان نقطه نظرات، اقدامات، پیشنهادات و برنامه های پیش رو پرداختند.

 

 

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها