امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار محمودآباد خبر داد :

محمودآباد پایلوت شهر هوشمند در مازندران خواهد شد.

کد خبر : 79325 9 اسفند 1397
پ

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در مراسم افتتاح شبکه تلفن مسکن مهر چاکسر سرخ رود ( FTTH) با اشاره به فراهم بودن زیر ساختهای مخابراتی و فناوری اطلاعات در این شهرستان گفت: با پیگیری های بعمل آمده درصدد هستیم محمودآباد را پایلوت شهر های هوشمند در استان معرفی نماییم. ‎

 

فرماندار محمودآباد خبر داد :

محمودآباد پایلوت شهر هوشمند در مازندران خواهد شد.

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در مراسم افتتاح شبکه تلفن مسکن مهر چاکسر سرخ رود ( FTTH) با اشاره به فراهم بودن زیر ساختهای مخابراتی و فناوری اطلاعات در این شهرستان گفت: با پیگیری های بعمل آمده درصدد هستیم محمودآباد  را پایلوت شهر های هوشمند در استان معرفی نماییم.

شامگاه روز پنج شنبه 9 اسفند ماه طی مراسمی با حضور یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و علی اسماعیلی نماینده مردم شهرستانهای محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی و علی اصغرپور مدیر منطقه شرکت مخابرات استان مازندران و سید احمد هاشمی بخشدار سرخ رود و سایر مدیران ادارات شهرستان شبکه تلفن مسکن مهر ( FTTH) در چاکسر سرخ رود افتتاح و به بهره برداری رسید.

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های اداره مخابرات شهرستان محمودآباد گفت: در سایه تلاش های صورت گرفته بخش گسترده ای از زیر ساخت ها و شبکه های اینترنت و سایر فناوری های روز ارتباطی در محمودآباد پیاده سازی شده و محمودآباد امروزه یکی از شهرستانهای سرآمد در استان می باشد و با پیگیری و هماهنگی های بعمل آمده در صدد هستیم محمودآباد را به عنوان پایلوت شهر هوشمند در استان مرفی نماییم.

وی گفت: شبکه تلفن مسکن مهر چاکسر سرخ رود ( FTTH) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان ، تلفن 900 واحد مسکونی  در این منطقه تامین و به کلیه خدمات شبکه مخابرات اعم از اینترنت در قالب شبکه فیبر نوری  تحت پوشش قرار گرفت.

 

 

 

اشتراک گذاری