امروز : 7 اردیبهشت 1403

پیام تبریک نوروزی فرماندار محمودآباد

فرماندار محمودآباد در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز 1398 را تبریک گفت.

کد خبر : 80886 1 فروردین 1398
پ

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی را به کلیه شهروندان و عموم هموطنان عزیز کشورمان ایران تبریک گفت: در این پیام آمده است : نوروز نشانه آغاز راهی جدید برای نیل به آرمان‌های والای انسانی و زمانی برای تغییر و حرکت به سمت پیشرفت و عدالت است که تنها با پاک کردن دل‌ها و شستن چشم‌ها میسر و ممکن خواهد بود. ‎

 

پیام تبریک نوروزی فرماندار محمودآباد

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی را به کلیه شهروندان و عموم هموطنان عزیز کشورمان ایران تبریک گفت: در این پیام آمده است : نوروز نشانه آغاز راهی جدید برای نیل به آرمان‌های والای انسانی و زمانی برای تغییر و حرکت به سمت پیشرفت و عدالت است که تنها با پاک کردن دل‌ها و شستن چشم‌ها میسر و ممکن خواهد بود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نوروز نشانه آغاز راهی جدید برای نیل به آرمان‌های والای انسانی و زمانی برای تغییر و حرکت به سمت پیشرفت و عدالت است که تنها با پاک کردن دل‌ها و شستن چشم‌ها میسر و ممکن خواهد بود.

نوروز در سنت زیبای ایران عزیز بهانه‌ای نیکو برای نزدیکی دل‌ها و پیوند آرزوهاست که خود می‌تواند فرصتی مغتنم باشد تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم لحظه‌ای از تلاش و کوشش برای رسیدن به ایرانی آباد، توسعه‌یافته با معنویت، آرامش و امید دست برنداریم.

 

اینجانب فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی که با ایام ماه پر خیر و برکت رجب همزمان گردیده را خدمت خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران و مردم فهیم و قدرشناس شهرستان محمودآباد تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق و سلامتی برای مردم شریف ایران اسلامی ،مقام معظم رهبری و دولتمردان محترم تدبیر و امید در سالی که مزین به نام رونق تولید ملی می باشد فروتنانه از باری‌تعالی طلب می‌کنیم که: «یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

 

یحیی یوسف پور

فرماندار شهرستان محمودآباد

اشتراک گذاری