امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار :

تاکنون حدود ۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون اعتبار در قالب تسهیلات به جویندگان اشتغال در شهرستان عباس آباد پرداخت شد.

کد خبر : 83723 23 تیر 1398
پ

فرماندار شهرستان عباس آباد در نشست پیگیری مشکلات شهرک صنعتی سلمانشهر گفت : از سال گذشته تاکنون حدود ۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون اعتبار در قالب تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله اشتغال روستایی، صندوق کارآفرین، بخش کشاورزی و دیگر بخش‌ها به جویندگان اشتغال در این شهرستان پرداخت شد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد ، جواد  اصلانی در جلسه پیگری مشکلات شهرک صنعتی سلمانشهر  که با حضور حسن خیریانپور معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استانداری مازندران در محل دفتر شهرک برگزار گردید بیان داشت : تا سال ۹۵ حدود ۲۳ واحد تولیدی در این شهرک فعال بود اما از آن سال تاکنون به حدود ۵۶ واحد رسید و در پی آن دست کم هزار و ۸۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

فرماندار شهرستان عباس آباد بیان داشت : با رایزنی‌های به عمل آمده از سال گذشته تاکنون مشکلات بانکی یک واحد تولیدی تحت عنوان واحد تولیدی چوب فشرده خزر حل شده و قرار است ۳۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای آن در نظر گرفته شود.

وی در پایان :  کمبود نقدینگی، رفتارهای سلیقه‌ای بانکی در پرداخت تسهیلات، نبود بازار پسندی مناسب، تأخیر در پاسخ دهی به استعلامات و به تملک در آمدن واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها بابت بدهی و غیرفعال شدن این واحدها را از مشکلات پیش روی  واحد های تولیدی شهرک صنعتی سلمانشهر  برشمرد و خواستار رفع این موارد  شد. .

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس