امروز : 13 اردیبهشت 1403

سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد :

نماز جمعه فرصت تعمیق وحدت و همدلی بین کلیه آحاد جامعه است

کد خبر : 83800 25 تیر 1398
پ

در آستانه پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور ، نشست ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان محمودآباد به ریاست علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد و با حضور اعضای این ستاد ظهر روز سه شنبه 25 تیرماه در محل فرمانداری محمودآباد تشکیل شد. ‎

 

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این نشست ضمن قدردانی از زحمات سالانه اعضای ستاد نسبت به برپایی هرچه باشکوهتر نماز جمعه در شهر محمودآباد گفت: نماز جمعه تنها به عنوان یک فریضه عبادی دیده نمی شود و کارکردهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی زیادی را می توان متوجه آن دید.

شریعت با اشاره به آمار ارائه شده از سوی ستاد استان مبنی بر حضور پرشور مردم شهر محمودآباد در نماز جمعه به نسبت تراکم جمعیت سایر شهرها تاکید کرد : باید زمینه های ترغیب و حضور پرشور جوانان در نماز جمعه را فراهم ساخت.

سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد تریبون نماز جمعه را بهترین فرصت برای پیگیری مطالبات عمومی مردم دانست و افزود: حضور مدیران پا به پای مردم در نماز جمعه می تواند شرایط مساعدی برای شنیدن دردها و مشکلات مردم فراهم سازد و انتظار میرود مدیران ادارات حضور محسوس و پررنگ در نماز جمعه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز بزرگداشت اقامه اولین نماز جمعه در کشور گفت: در نظر است در سال جاری به همین مناسبت بیش از 15 برنامه در شهرستان اجرا گردد ، که کلیه مدیران موظف هستند در برگزاری و اجرای هرچه باشکوهتر این مراسم ها همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان محمودآباد به تشریح نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

 

اشتراک گذاری