امروز : 7 اردیبهشت 1403

استاندار مازندران در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی:

اجتماع محور کردن امور از برنامه های محوری دولت تدبیر و امید است / آزادسازی سواحل نقش اثرگذاری در نشاط اجتماعی و توسعه اقتصادی دارد

کد خبر : 84421 14 مرداد 1398
پ

احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران در این دیدار با اشاره به این که جلب مشارکت اجتماعی بویژه نقش پذیری سمن ها موجب تسهیل و پیشبرد امور می شود، افزود: اجتماع محور کردن امور از برنامه های محوری دولت تدبیر و امید است. ‎ ‎

 

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در دیدار مدیرکل، معاونین و کارکنان ستادی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: آزادسازی سواحل می تواند نقش اثرگذاری در ایجاد نشاط اجتماعی، توسعه اقتصادی و ترویج جنبه های مختلف فرهنگی داشته باشد. 

استاندار مازندران با اشاره به این که جلب مشارکت اجتماعی بویژه نقش پذیری سمن ها موجب تسهیل و پیشبرد امور می شود، افزود: ارتقا کیفی و توسعه کمی می بایست در زمره ی برنامه ها و اهداف سمن ها قرار گیرد و مهم ترین راهبرد در این راستا پذیرش دانش آموزان در تشکل های مردم نهاد برای درک ضرورت مشارکت اجتماعی در فردایی روشن است.

حسین زادگان ایجاد سمن های تخصصی توسط دستگاه های اجرایی در بخش های گوناگون را راهبردی موثر برای کمک به فعالیت های آنان و از برنامه های مهم در سال ۹۸ برشمرد و گفت: از ظرفیت بازنشستگان صاحب تجربه دستگاه های اجرایی جهت ایجاد سمن های تخصصی استفاده مطلوب شود.

مقام عالی دولت در مازندران، اجتماع محور کردن امور را از برنامه های محوری دولت تدبیر و امید عنوان کرد و یادآور شد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در گسترش سمن ها و تقویت فعالیت آن ها می بایست مجدانه اهتمام کنند.

وی اظهار کرد: در یکسال اخیر یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار توسط سازمان های مردم نهاد در حوزه آسیب های اجتماعی جذب شده است.

استاندار مازندران با اشاره به این که مقوله آسیب های اجتماعی موضوعی پیچیده و چند وجهی است که مولفه های بسیاری در شکل گیری و گسترش آن نقش دارند و باید مطالعات و پژوهش های علمی در این خصوص صورت گیرد، افزود: کنترل برخی آسیب های اجتماعی نیازمند مطالعه و مدیریت میدانی است و کسانی که در این حوزه مسئولیت دارند باید برای تحقق اهداف این بخش وقت بگذارند.

در آغاز این جلسه عیسی قاسمی طوسی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و معاونین و کارکنان این دفتر به ارایه گزارش، برنامه های پیش رو ، نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها