امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان ساری

مسئولان پاسخگوی نقد منصفانه خبرنگاران باشند

کد خبر : 84513 17 مرداد 1398
پ

فرماندار ساری، گفت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و ما وظیفه داریم مشکلات مردم را پیگیری کنیم و مسئولان از نقد منصفانه خبرنگار ناراحت نشوند و همه باید پاسخگو باشیم. ‎

عباسعلی رضایی در آیین تجلیل از خبرنگاران مرکز مازندران که در تالار مهگن ساری برگزار شد گفت: عرصه خبرنگاری مقدس است و همه باید به این قشر احترام بگذارند و در کاری که انتخاب کردید ثابت‌قدم و استوار باشید.

 

وی افزود: یک صنف، مدیر و دستگاهی از اظهارنظر و دلسوزی شما اگر نگران شود و ازنظر منصفانه شما استفاده نکنند ضرر می‌کنند.

 

فرماندار ساری به حادثه سیل اخیر در مازندران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران در حادثه سیل جلوتر از بنده بودند و در محل حادثه حضور داشتند و صدای مردم شدند و هرروز باید از شما تجلیل شود.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید خبرنگاران را به‌عنوان همکار بدانند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و ما وظیفه‌داریم مشکلات مردم را پیگیری کنیم و مسئولان از نقد منصفانه خبرنگار ناراحت نشوند و همه باید پاسخگو باشیم.

 

رضایی بیان کرد: من خواهشم این است مسئولان به کار مقدس خبرنگار و رسانه احترام بگذارند و خبرنگار را پشت در نگه ندارند و آن‌ها به دنبال کار خود نیستند و به دنبال کار مردم هستند.

 

فرماندار ساری یادآور شد: خبرنگاران را همکار خود بدانیم و با همدلی و همراهی هم به دنبال مشکلات مردم باشیم، اولویت اول من مردم هستند باید از خبرنگاران کمک بگیریم.

 

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها