امروز : 29 اسفند 1402

پیام قدردانی فرماندار میاندورود از هیاتهای عزاداری

فرماندار میاندورود در پیامی از عزاداران حسینی قدردانی کرد

کد خبر : 85570 20 شهریور 1398
پ

حسین منفردی در پیامی به شرح زیر از عزاداران حسینی و برپاکنندگان مراسم عزاداری در شهرستان میاندورود قدردانی کرد ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود،منفردی سرپرست فرمانداری میاندورود در پیامی از عزاداران حسینی شهرستان میاندورود قدردانی کرد 
متن پیام به شرح زیر است:
شکر و سپاس بی حد، خالق یکتا را که در شکوهی دیگر برای آرمانی مقدس دوباره همه گردهم آمدند و در سایه عزت، پیشرفت و امنیت، به فضل الهی و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، شور حسینی دیگری با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان میاندورود رقم خورد.
شوری که سرشار از شعور و بصیرت است و رمز ماندگاری آن نیز پایداری بر آرمانهای والای حسینی و ایستادگی همراه با شهادت طلبی است.
این شور و شعور حسینی اثبات کننده عهد و پیمان خلل ناپذیر آحاد مردم سلحشور، باقامتی استوار به آرمان های اصیل نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی و پشتیبانی از ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی استواری دین و نظام اسلامی است.

از تلاش هیأت های عزاداری و هیات امنا حسینیه ها ،شوراها و دهیاران، و جوانان و اقشار مختلف مردم ، در پربایی هر چه با شکوهتر مراسم عزاداری و همچنین اعضای شورای تامین شهرستان اعم از نیروی انتظامی، ،نیروهای امدادی،پلس راه و راهنمایی و رانندگی و بسیجیان در برقراری نظم و امنیت مراسمات و دسته جات عزاداری تقدیر و تشکر می کنم.
همچنین حضور دلگرم کننده استاندار خدوم مازندران جناب آقای حسین زادگان و برادر گرانقدر جناب آقای حسن نژاد معاون محترم سیاسی امنیتی  استاندارمازندران، در مراسم در کنار آحاد مردم نشان از درک درست از عمق اهمیت مردم داری و نشان دادن پایداری مسئولین در راه دین و ولایت است 
سپاس فراوان از این حضور با بصیرت
سربلندی تان در این راه را از درگاه باریتعالی خواستاریم
حسین منفردی
سرپرست فرمانداری شهرستان میاندورود

اشتراک گذاری
پیوند ها