امروز : 7 اردیبهشت 1403

گزارش تصویری:

شورای اداری شهرستان ساری برگزار شد

کد خبر : 87599 2 آبان 1398
پ

در آستانه هفته وقف، شورای اداری شهرستان ساری در آستان متبرکه امام‌زاده عباس(ع) برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی  با تاکید بر توسعه ورزش همگانی و سلامت روانی، گفت: یکی از نیازهای جدی شهرستان ساری برای گسترش ورزش‌های قهرمانی و حرفه‌ای و حرکت به سمت جامعه‌ای سالم، توجه و تأکید بیشتر بر اجرای مداوم و مستمر همراه با فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم در حوزه ورزش‌های همگانی است.

وی با اشاره به هفته گرامیداشت وقف با بیان اینکه فرهنگ وقف و ثمرات آن را باید در جامعه نهادینه کرد، افزود: با نهادینه کردن این سنت حسنه که در آموزه‌های دینی و سیره ائمه اطهار (ع) به نیکی به آن پرداخته شده است، می‌توان بسیاری از مشکلات شهرستان را حل کرد.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به ضرورت پرداخت به هنگام مطالبات اوقاف توسط تمامی دستگاه‌ها، نهادها و مردم، تصریح کرد: تامین منافع عمومی و عدالت اجتماعی از مهمترین ابعاد توسعه پایدار به شمار می رود. به همین علت جدا از دولت، مردم نیز بایستی در این زمینه تلاش کنند تا مسیر دستیابی به این مهم هموار شود که یکی از ابزار آن وقف است.

رضایی ببا بیان اینکه عدم تعامل دستگاه‌ها نباید به مردم ضرر برساند، تاکید کرد: در فصل سرما هیچ یک روستائیان نباید دغدغه تامین سوخت را داشته باشند.

وی با اشاره به ادامه اجرای طرح مازندران پاک در مرکز استان، بیان کرد: باید ساری به عنوان مرکز مازندران پیشانی استان در توسعه فضای سبز و پاکسازی معابر باشد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها