امروز : 8 اردیبهشت 1403

هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت برگزار شد

کد خبر : 88053 20 آبان 1398
پ

هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت برگزار شد ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری :

ظهر امروز بیستم آبان ماه هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت به ریاست کامران پولادی فرماندار شهرستان ، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران (نوشهر ) ،حجت الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه کلاردشت ، اعضای شورای تامین و شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

در این جلسه نماینده عالی دولت در شهرستان از حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم به خصوص دانش آموزان این شهرستان در راهپیمایی 13 آبان قدر دانی نمود و اظهار داشت : مردم شریف شهرستان کلاردشت با حضور حماسی و وحدت آفرین خود در راهپیماییی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، اتحاد ، همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمان های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند .

در ادامه فرماندار شهرستان کلاردشت ضمن قدر دانی از تلاش های 40 ساله آیت الله نورالله طبرسی در دوران تصدی امامت جمعه مرکز استان ، انتخاب آیت الله محمد باقر محمدی لایینی از سوی رئیس دفتر مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مازندران را تبریک گفت .

فرماندار کلاردشت با اشاره به اینکه شروع انتخابات دهم آذر ماه صادر می شود از مدیران خواست تا اصل بی طرفی را رعایت و از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کنند . وی همچنین افزود : برای برگزاری انتخابات باشکوه از تمامی بسترهای لازم استفاده خواهد شد و مدیران از لحاظ امکانات اداری و نیروی انسانی ملزم به همکاری با ستاد انتخابات شهرستان هستند .

فرماندار و رئیس شورای ترافیک گفت : با برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و ادارات مربوطه نقاط حادثه خیز و پیچ های خطرناک محور کلاردشت به عباس آباد حد فاصله روستاهای کردمحله و واحد  جهت کاهش تصادفات ایمن سازی می شود . فرماندار شهرستان کلاردشت اظهار داشت : این مسیر پر خطر بوده و هر راننده با کوچکترین اشتباه و غفلت دچار حادثه می شود ، با اصلاح این نقاط تا حدود زیادی مسیر برای رانندگان ایمن می شود .

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها