امروز : 7 اردیبهشت 1403

فرماندار مرکز استان مازندران:

نقش شرکت‌های تعاونی روستایی در رونق تولید پررنگ تر شود

کد خبر : 88405 6 آذر 1398
پ

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه مردم خود یکی از محورهای اصلی توسعه محسوب می‌شودند، تصریح کرد: برای افزایش رضایت مندی عملکرد تعاون روستایی و شرکت های زیرمجموعه لازم است با رویکرد جدید و استفاده از دانش روز افزایش بهره وری مد نظر قرار گیرد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در جلسه شورای اداری شبکه تعاون روستایی شهرستان ساری ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: خدای بزرگ را شاکریم که بسیج، این دستاورد بزرگ حضرت روح الله(ره) روز به روز فلسفه وجودیش در دفاع از آرمان‌های انقلاب برای مردم روشن‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش تعاون روستایی وشرکت های تعاونی روستایی در رونق تولید بایستی پررنگ تر شود، اظهار کرد: امروزه بخش زیادی از فعالیت های تولیدی و کشاورزی برعهده روستائیان می باشد و انتظار می رود تعاونی‌های روستایی در افزایش توانمندی‌ فنی و اقتصادی کشاورزان مناطق روستایی تلاش بیشتری به عمل آورند.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه مردم خود یکی از محورهای اصلی توسعه محسوب می‌شودند، تصریح کرد: برای افزایش رضایت مندی عملکرد تعاون روستایی و شرکت های زیرمجموعه لازم است با رویکرد جدید و استفاده از دانش روز افزایش بهره وری مد نظر قرار گیرد.

رضایی با تاکید بر نظارت بر شرکت‌ها تعانی روستایی در جهت ارتقا بهره‌وری گفت: با اقدامات و برنامه ریزی‌ها باید به بهترین وجه از ظرفیت این تشکل‌ها در سطح روستاها حداکثر استفاده را ببریم و با بررسی دقیق‌تر شرکت تعاونی‌ها مشکلات و کاستی‌های این حوزه مورد بررسی و کنکاش قرار گیرد و در راستای آسیب‌شناسی نقاط ضعف آنها برنامه‌ریزی گردد .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان باید در ادامه خدمات  خوبی که در گذشته در این حوزه صورت گرفته است در جهت کمک به کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی و دامپروری  یک هدف گذاری بلند مدت  صورت پذیرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها